• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Soul's Vectra Gts

krakende stotende geluid bij de ophanging is een kwaaltje bij deze auto's. Had vorig jaar nog een vectra C met hetzelfde probleem, bleek idd speling op de stabilisatiestang te zijn door versleten rubbers. Het is ff wat gepiel omdat je met tork-boutjes te maken hebt waar je moeilijk bij kunt, maar het is wel zelf te verhelpen als je een beetje handig bent. Rubbers zelf kosten rond de 3,50 per stuk...

Daarnaast was mijn vectra van 2003, ook zwart, en nergens ook maar 1 plekje roest te ontdekken...Deze vec rijd nu als taxi rond in Amsterdam :D

krakende stotende geluid bij de ophanging is een kwaaltje bij deze auto's. Had vorig jaar nog een vectra C met hetzelfde probleem, bleek idd speling op de stabilisatiestang te zijn door versleten rubbers. Het is ff wat gepiel omdat je met tork-boutjes te maken hebt waar je moeilijk bij kunt, maar het is wel zelf te verhelpen als je een beetje handig bent. Rubbers zelf kosten rond de 3,50 per stuk...

Daarnaast was mijn vectra van 2003, ook zwart, en nergens ook maar 1 plekje roest te ontdekken...Deze vec rijd nu als taxi rond in Amsterdam :D

mooie vectra, wat een straf dat jij hier in moet rijden ;) :thumb

wees er zuinig op, kvind hem wel mooi.

oja, welkom hier :D :D

mooie vectra, wat een straf dat jij hier in moet rijden ;) :thumb

wees er zuinig op, kvind hem wel mooi.

oja, welkom hier :D :D

Beste Leden,

Als eerst mijn excuus dat ik hier zo weinig van mij heb laten horen, heb het bekende excuus: ik was gewoon te druk.

Ik heb de vec nog steeds en het bevalt super goed:D, zit alleen met 1 probleem..... Er is namelijk iemand jaloers en ze hebben het dus al 3x bewerkt en 6 keer onder geroggeld :(

maar desondanks heb ik niet stil gezeten... Hier een paar pic's slechte kwaliteit maar moet em nog poetsen voor de hd foto's :P

De zijknippers van de GTS in het zwart

IMAG0013.jpg

IMAG0011.jpg

Nieuw uitlaatsysteem vanaf de cat van Fox (midden en eindemper) Komt er nog 1 aan de andere kant te hangen (A)

IMAG0183.jpg

IMAG0009.jpg

IMAG0015.jpg

En een nieuwe Grill

IMAG0012.jpg

IMAG0007.jpg

Wat er nog op mijn lijst staat? Te veel om op te noemen eerst maar is naar essen aan het eind van de maand om is ff lekker te gaan shoppen :D

Beste Leden,

Als eerst mijn excuus dat ik hier zo weinig van mij heb laten horen, heb het bekende excuus: ik was gewoon te druk.

Ik heb de vec nog steeds en het bevalt super goed:D, zit alleen met 1 probleem..... Er is namelijk iemand jaloers en ze hebben het dus al 3x bewerkt en 6 keer onder geroggeld :(

maar desondanks heb ik niet stil gezeten... Hier een paar pic's slechte kwaliteit maar moet em nog poetsen voor de hd foto's :P

De zijknippers van de GTS in het zwart

IMAG0013.jpg

IMAG0011.jpg

Nieuw uitlaatsysteem vanaf de cat van Fox (midden en eindemper) Komt er nog 1 aan de andere kant te hangen (A)

IMAG0183.jpg

IMAG0009.jpg

IMAG0015.jpg

En een nieuwe Grill

IMAG0012.jpg

IMAG0007.jpg

Wat er nog op mijn lijst staat? Te veel om op te noemen eerst maar is naar essen aan het eind van de maand om is ff lekker te gaan shoppen :D

@yzf1kr wrote:Mooie auto, maar die K&N filter is een (heel) slecht idee.

Je motor haat nu de lucht uit de warme motorruimte.

Hierdoor krijg je flink prestatieverlies als de motor warm is, dat ga je deze zomer merken, zeker bij stadsverkeer waarbij er weinig rijwind is.

Veel beter was het geweest om zoiets te monteren:

article10901568.jpg

Je hebt dan wel een open filter, maar je pakt de lucht door de originele inlaat aan de voorkant van de auto.

Toch maar naar je geluisterd :P Vandaag flowmaster besteld

@yzf1kr wrote:Mooie auto, maar die K&N filter is een (heel) slecht idee.

Hierdoor krijg je flink prestatieverlies als de motor warm is, dat ga je deze zomer merken, zeker bij stadsverkeer waarbij er weinig rijwind is.

article10901568.jpg

Je hebt dan wel een open filter, maar je pakt de lucht door de originele inlaat aan de voorkant van de auto.

@Soul wrote:@yzf1kr wrote:Mooie auto, maar die K&N filter is een (heel) slecht idee.

article10901568.jpg

Goede keus, vandaag opgehaald.

abffabb3.jpg

Mooie GTS wordt dat. :kewlpics Zolang ze het bij spugen houden zou ik me niet zo druk maken. Hoop dat 't daar bij blijft :fy1

Safe driving Jurgen

@Soul wrote:@yzf1kr wrote:Mooie auto, maar die K&N filter is een (heel) slecht idee.

article10901568.jpg

Goede keus, vandaag opgehaald.

abffabb3.jpg

Mooie GTS wordt dat. :kewlpics Zolang ze het bij spugen houden zou ik me niet zo druk maken. Hoop dat 't daar bij blijft :fy1

Safe driving Jurgen

Was het maar zo.... Ze hebben ondertussen al 3x mijn vec bewerkt :'( schade van 1780 euro eentje van 1200 euro en op de laatste taxatie zit ik nog te wachten

Gelukkig ben ik heel goed verzekerd en kost het me alleen maar tijd. Maar als nog ik hoef ze niet tegen te komen..... :swear

Was het maar zo.... Ze hebben ondertussen al 3x mijn vec bewerkt :'( schade van 1780 euro eentje van 1200 euro en op de laatste taxatie zit ik nog te wachten

Gelukkig ben ik heel goed verzekerd en kost het me alleen maar tijd. Maar als nog ik hoef ze niet tegen te komen..... :swear

Welkom en goed bezig zo met de GTS! Alleen hoe mooier die wordt hoe "jaloerser" mensen worden! Als de auto daar voor je huis staat zou ik een cam ophangen achter het raam, weet je iig wie het is. Aangezien het in zo'n korte tijd al drie keer gebeurd is lijkt het mij dezelfde persoon/groep... F#ck m all, echt waar... :swear

Terug
Naar boven