• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

spannings stabilisator

hallo allemaal,

sinds kort weer in bezit van een opel Ascona B. Misschien kan iemand mij verder helpen.

ce benzine meter en de temp meter werken niet goed.

Nu heb ik vernomen dat dan de spannings stabilisator niet goed is.

heeft iemand misschien zo'n spannings stabilisator of weet iemand hoer jeer aan kan komen

de volgende vraag is. Is deze gemakkelijk te vervangen

ik hoop dat iemand mij hier mee verder kan helpen

groetjes Rob

idd ze zijn vrij eenvoudig om te bouwen.

mogelijk dat freestyler ze nog heeft,

en anders liggen er hier nog wel wat.

nieuw, of gebruikte orginelen

idd ze zijn vrij eenvoudig om te bouwen.

mogelijk dat freestyler ze nog heeft,

en anders liggen er hier nog wel wat.

nieuw, of gebruikte orginelen

Je kan je spanningsstabilisator eenvoudig wisselen als je je zetel volledig naar achter schuift

en dan op je rug onder je stuurkolom gaat liggen. Met een zaklamp herken je snel het blokje en

indien nodig kan je de verluchtingsbuis wat opzij schuiven.

Ik heb m'n stabilisator ook van Freestyler en die werkt prima.

Je kan je spanningsstabilisator eenvoudig wisselen als je je zetel volledig naar achter schuift

en dan op je rug onder je stuurkolom gaat liggen. Met een zaklamp herken je snel het blokje en

indien nodig kan je de verluchtingsbuis wat opzij schuiven.

Ik heb m'n stabilisator ook van Freestyler en die werkt prima.

Spanningstabilisator is redelijk eenvoudig te repareren, zie het volgende topic:

viewtopic.php?f=10&t=117992&hilit=spanningstabilisator

Ding zit achter op je tellerklok dus dat gedeelte moet er ff uit, volgens mij bij een ascona redelijk makkelijk te doen. (bij een kadett in iedergeval wel ;) )

Spanningstabilisator is redelijk eenvoudig te repareren, zie het volgende topic:

viewtopic.php?f=10&t=117992&hilit=spanningstabilisator

Ding zit achter op je tellerklok dus dat gedeelte moet er ff uit, volgens mij bij een ascona redelijk makkelijk te doen. (bij een kadett in iedergeval wel ;) )

hallo heren,

ik wil jullie bedanken voor de goede tips die ik heb gekregen van jullie wat betreft de spanningstabilisator

zodra ik geen last meer heb van mijn rug ga ik er meteen mee aan de slag om hem te vervangen

groetjes

Rob :D

hallo heren,

ik wil jullie bedanken voor de goede tips die ik heb gekregen van jullie wat betreft de spanningstabilisator

zodra ik geen last meer heb van mijn rug ga ik er meteen mee aan de slag om hem te vervangen

groetjes

Rob :D

Terug
Naar boven