• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

spatbordranden omkloppen

origineel gepost door Vinci

origineel gepost door sebastiaankadettcabriogsi

denk btw dat je een heel end komt met een spoorverbreder een schaak krik en een wiel van een long board (skateboard) en een las apparaat :D

:thumbup

Zat ik ook al aan te denken, 'tis dat ik geen glibberige brede wielen hoef onder mijn nog geen 1000 kilo lichte auto, maar anders was dit'm wel geworden...

En ja Fjay, je kan gewoon ook grindtegels achterin gooien voor extra gewicht. :P Effe serieus, als je je auto een klein beetje respecteert ga je toch niet met een Halfords spuitbussie erover als je tot door je grondverf heen hebt lopen krassen?!:hmmz Of neem ik je nou te serieus?!:P

ik ben meestal sarcastisch :D

maar ik geef het dan wel gewoon een likkie (metaal)verf

Schoonheidsprijzen ga ik toch niet winnen hahaha

origineel gepost door FJay

ik ben meestal sarcastisch :D

maar ik geef het dan wel gewoon een likkie (metaal)verf

Schoonheidsprijzen ga ik toch niet winnen hahaha

Ja ok, het hangt wel eens van de auto af natuurlijk...:P

helaas ben ik er nog niet aan toe gekomen maar denk dat ik toch met de stijgerpijp aan de gang ga het is toch de rat/oldschool kadett die in de primer staat dus gewoon beetje primer er weer over heen en voila

Heb zelf een roller gemaakt van een oude krik...Deze op een remschijf gelast, Maar dat gaat kapot. De remschijf breekt naast de las....na 3 randjes rollen. Zal wel door de hitte van het lassen op de schijf komen.

Daarna zoals die jap het doet met een buis. Dat beviel me gelijk stukken beter. Zo ga je ook niet snel te ver naar buiten, wat je met een roller wel hebt omdat je dan maar doorblijft rollen en drukken.

Als je hem lekker warm houd met een verfstripper dan heb je de rand binnen no time netjes.

origineel gepost door jermir

neem gewoon zo`n ding........

SNC00420.jpg

werkt super en kost nog geen 100 euro. altijd handig want er is altijd wel iemand waarbij de wielen aanlopen....

waar o waar te koop voor dat geld?

origineel gepost door sebastiaankadettcabriogsi

origineel gepost door jermir

neem gewoon zo`n ding........

SNC00420.jpg

werkt super en kost nog geen 100 euro. altijd handig want er is altijd wel iemand waarbij de wielen aanlopen....

waar o waar te koop voor dat geld?

als je de eerste post van deze pagina bekijkt.

en hem goed door leest.

kun je mischien vinden waar hij te koop is voor € 95.-

door deze tip mag ik hem vast wel een x van je lenen als je hem koopt:)

Hans,

je kunt hem huren bij mij voor 25euro.

Weert is ja niet ver weg of iets inruilen.

Groetjes,

Bear79

nou ik heb ze al omgeklopt maar wat had je in gedachte om te ruilen ik weet het zo niet is altijd handig om te hebben dat ding;)

Terug
Naar boven