• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

speaker kraakt

ps90

Lid
Hallo,

Sinds gisteren kraakt de speaker in mijn linkerdeur op elk volume van de radio.

Ik weet niet goed wat ik hier aan kan doen.. uiteraard een nieuwe speaker in laten zetten, aangezien ik dat zelf niet kan, maar is er ook een andere optie? Kan ik de speaker er bijvoorbeeld tijdelijk uithalen, zo ja kan ik dan het onderste gedeelde van de deur gewoon losmaken?

Zoals jullie misschien al merken ben ik niet zo technisch, dus hulp is heel erg welkom!

Alvast bedankt!

De speaker zal wel gaar zijn. Je kan het zijpaneeltje van de deur er gewoon afschroeven met een kruiskop, dan kan je bij de oude speaker en nieuwe of andere speaker in zetten.

De speaker zal wel gaar zijn. Je kan het zijpaneeltje van de deur er gewoon afschroeven met een kruiskop, dan kan je bij de oude speaker en nieuwe of andere speaker in zetten.

speakertje vervangen voor een van bijvoorbeeld de sloop.

of gelijk 2 goede erin, je kan dan de oude gebruiken als montage frame.

Willem

speakertje vervangen voor een van bijvoorbeeld de sloop.

of gelijk 2 goede erin, je kan dan de oude gebruiken als montage frame.

Willem

gaat het om een corsa b?

gewoon 2 nieuwe bestellen bij de opel dealer ten eerste het is een speciale maat, ten tweede de originele speakers van en corsa b / opel zijn perfect

gaat het om een corsa b?

gewoon 2 nieuwe bestellen bij de opel dealer ten eerste het is een speciale maat, ten tweede de originele speakers van en corsa b / opel zijn perfect

Is geen speciale maat, is gewoon 16,5cm, alleen heb je opvulringen nodig, daar kan je dan je oude speakers voor gebruiken.

willem

Is geen speciale maat, is gewoon 16,5cm, alleen heb je opvulringen nodig, daar kan je dan je oude speakers voor gebruiken.

willem

En de speakers in een corsa zijn niet echt geweldig :P

Gewoon even luisteren naar een paar speakers bij een audio centrum.

En die dan op internet zo goedkoop mogelijk kopen :)

En de speakers in een corsa zijn niet echt geweldig :P

Gewoon even luisteren naar een paar speakers bij een audio centrum.

En die dan op internet zo goedkoop mogelijk kopen :)

maar als de speaker op elk volume kraakt is hij toch nie kapot dat gekraak word toch alleen meer hoe harder je de radio zet

kzou zeggen je hebt ergens een kortsluiting in je bekabeling van die speaker aangezien het op elk volume is als de speaker kapot is speelt u stilletjes nog mooi tenzij er een gat in de speaker zit

maar als de speaker op elk volume kraakt is hij toch nie kapot dat gekraak word toch alleen meer hoe harder je de radio zet

kzou zeggen je hebt ergens een kortsluiting in je bekabeling van die speaker aangezien het op elk volume is als de speaker kapot is speelt u stilletjes nog mooi tenzij er een gat in de speaker zit

Foamranden van de speaker zijn op waardoor hij niet meer goed gecentreerd is. Gisteren om de sloop nog een goed setje gezien in een corsa uit 98 (randen nog in topstaat).

Originele speakers klinken niet eens heel verkeerd hoor, zeker niet in vergelijking met andere merken.

Foamranden van de speaker zijn op waardoor hij niet meer goed gecentreerd is. Gisteren om de sloop nog een goed setje gezien in een corsa uit 98 (randen nog in topstaat).

Originele speakers klinken niet eens heel verkeerd hoor, zeker niet in vergelijking met andere merken.

Terug
Naar boven