• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Speaker vervangen (Zafira B)

Misschien moet hij vervangen worden, misschien zit hij niet goed aangesloten, maar de speaker van het linker achterportier doet het niet.

Ik heb hier op het forum volgens mij gelezen dat je, om bij de speaker te kunnen, zo'n beetje de hele deur moet uitbouwen. Ik zou echt niet weten hoe :hmmz

Zou zoiets uitgebreid worden omschreven op een TIS dvd die ik op marktplaats heb gezien of heeft iemand een plaatje voor me waarop alles duidelijk wordt?

Alvast bedankt en groeten!

origineel gepost door Laagvlieger

Ligt eraan hoe handig je bent met solderen en draden trekken.

Dat kan ik niet beoordelen natuurlijk ;)

Garagebezoek :thumbup

origineel gepost door 2e-c14nz

Is het in 1 deur, of in meerdere? Misschien iemand die met de fader / balance heeft zitten spelen?

Haha, nee met fader/balans hoorde ik precies waar het probleem zat! Vandaag even met Tech2 laten uitlezen en die melde ook meteen speaker linksachter defect...

Klopt :wors

Hij vertelde me ook precies wat je al eerder zei; dat het voor de hand lag dat de kabelboom van de dorpel naar het portier kapot is...

Jij weet verdacht veel van Opels... :)

Terug
Naar boven