• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

speakers

boekje1

Post weleens wat
wie weet hoe de speakers voorin bij een astra sedan 1994 zitten gemonteert.

de draden van de boxen in de deur weet ik wel maar van die tweeters in de hoeken links en rechts tegen de spiegels aan

die lopen ook de deur in maar als ik dan die stekker aan het scharnierpunt van de deur los haal lopen er maar 2 draden per deurkant naar het dasbord toe

kan het zijn dan dat de tweeters en de boxen in de deuren met elkaar gekoppeld zitten

zal van het weekend het deurpaneel aan 1 kant wel loshalen dan zie ik het gelijk of ze gekoppeld zitten,moet helaas wel

zal van het weekend het deurpaneel aan 1 kant wel loshalen dan zie ik het gelijk of ze gekoppeld zitten,moet helaas wel

[rquote=1844575&tid=140726&author=boekje1]zal van het weekend het deurpaneel aan 1 kant wel loshalen dan zie ik het gelijk of ze gekoppeld zitten,moet helaas wel [/rquote]

Ik kan wel ff kijke morgen heb het deurpaneel nog half los liggen dus kan ik de draadkleuren kijken en als die hetzelfde zijn zullen ze wel op elkaar aangesloten zijn.

[rquote=1844575&tid=140726&author=boekje1]zal van het weekend het deurpaneel aan 1 kant wel loshalen dan zie ik het gelijk of ze gekoppeld zitten,moet helaas wel [/rquote]

Ik kan wel ff kijke morgen heb het deurpaneel nog half los liggen dus kan ik de draadkleuren kijken en als die hetzelfde zijn zullen ze wel op elkaar aangesloten zijn.

dat zal wel makkelijk zijn en mij een hoop werk schillenn lees het morgen dan wel alvast bedankt.

ga er wel vanuit dat die draden van die tweeters bij de boxen in de deuren zitten aangesloten

maar leest het morgen wel

dat zal wel makkelijk zijn en mij een hoop werk schillenn lees het morgen dan wel alvast bedankt.

ga er wel vanuit dat die draden van die tweeters bij de boxen in de deuren zitten aangesloten

maar leest het morgen wel

[rquote=1844594&tid=140726&author=boekje1]dat zal wel makkelijk zijn en mij een hoop werk schillenn lees het morgen dan wel alvast bedankt.

maar leest het morgen wel[/rquote]

Oke komt goed!

[rquote=1844594&tid=140726&author=boekje1]dat zal wel makkelijk zijn en mij een hoop werk schillenn lees het morgen dan wel alvast bedankt.

maar leest het morgen wel[/rquote]

Oke komt goed!

[rquote=1844505&tid=140726&author=boekje1]wie weet hoe de speakers voorin bij een astra sedan 1994 zitten gemonteert.

de draden van de boxen in de deur weet ik wel maar van die tweeters in de hoeken links en rechts tegen de spiegels aan

die lopen ook de deur in maar als ik dan die stekker aan het scharnierpunt van de deur los haal lopen er maar 2 draden per deurkant naar het dasbord toe

kan het zijn dan dat de tweeters en de boxen in de deuren met elkaar gekoppeld zitten[/rquote]

Ga je hier ook weer 6 topics voor aanmaken voor dit onderwerp ? :jerry

Net zoals bij je startmotor ?

Groet, Rik

[rquote=1844505&tid=140726&author=boekje1]wie weet hoe de speakers voorin bij een astra sedan 1994 zitten gemonteert.

kan het zijn dan dat de tweeters en de boxen in de deuren met elkaar gekoppeld zitten[/rquote]

Ga je hier ook weer 6 topics voor aanmaken voor dit onderwerp ? :jerry

Net zoals bij je startmotor ?

Groet, Rik

dacht het ook dat dit toch een normale vraag was.

en alles zit toch in 1 topic, snap niet wat nu zijn probleem is,

dit is voor mij ook nieuw.

en snap het nu pas hoe deze pagina werkt,nadat ze het uitgelegt hebben.

maar dan moet hij er niet over verder zagen word daar een beetje moe van

dacht het ook dat dit toch een normale vraag was.

maar dan moet hij er niet over verder zagen word daar een beetje moe van

[rquote=1844666&tid=140726&author=boekje1]dacht het ook dat dit toch een normale vraag was.

maar dan moet hij er niet over verder zagen word daar een beetje moe van[/rquote]

Je hebt in ieder geval je antwoord, maak je niet druk:D

Terug
Naar boven