• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

speciaal kleppendeksel

hanskadett

Post veel
hoi ik wou dit jaar een ander blok in mijn det bouwen en nu zijn er voor de cih motoren vaker wel van mantzel of irmscher en steinmetz aparte kleppendeksels te krijgen zijn er ook behalve verchroomde ook aparte kleppendeksels voor de 16 v motoren want dan wil ik daar alvast mijn ogen voor open houden liefst meteen pics kan ik eens kijken

Er is zoiets als een Spiess kleppendeksel voor de C20XE en C20LET, deze zijn van carbon of magnesium en worden voor rond de 1500 verkocht.

:wtfdat is niet mis die prijs denk dat dat toch iets te veel van het goede is tenzij je er met geluk cheap tegen aan loopt

Zijn kleppendeksel van Spiess F3 motoren:

1091531077la.jpg

Zijn er zo weinig van dat goedkoop tegen aan lopen niet zal gebeuren.

Ziet er wel bruut industrieel en ruig uit! Maar wat een geld, zou ik eerder iets anders van kopen waar mijn dettje werkelijk beter van wordt....:vertag

Maar ja als je al 'klaar' bent, zat geld hebt en alleen de looks nog te verbeteren valt begrijp ik het...:hmmz

origineel gepost door Manta-aero

Is die kleppendeksel te koop AA-16V?

Groeten,

Jurgen

Is niet te koop.

Mijn chroom kleppendeksel heeft de strenge winter niet doorstaan. Daarom dat ik het Spiess deksel ga gebruiken.

Ben er alleen nog niet uit hoe ik het deksel ga doen qua kleuren e.d. :(

hoe bedoel je compleet???????

hoe compleet wil je een kleppen deksel hebben!

een kleppen deksel is gewoon een kleppendeksel

eigen bouten ordinele pakking

nee is los bestelbaar.

bij een gewoon kleppen deksel krijg je ook geen rode L voor de bougie bij.

dus bij tuning spullen al helemaal niks extra.

Terug
Naar boven