• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Speed lock en dagrijlicht in Astra H Twin Top WERKT !!!!

Hey jan dat wil ik ook :D

Vooral die dagrijverlichtting is wel makkelijk omdat de lichtsensor het dimlicht pas erg laat aan laat gaan.

Vaak is het zo dat de meeste hun licht al handmatig aan hebben staan en de mensen met een licht sensor in het schemer nog altijd zonder licht rond rijden.

En dan is dagrijlicht een goede optie.

Heb je zelf die op-com of heb je hem geleend?

Als je gewoon de laatste versie van op-com gebruikt die op internet te verkrijgen is (08-2010) werkt het gewoon.

Als je gewoon de laatste versie van op-com gebruikt die op internet te verkrijgen is (08-2010) werkt het gewoon.

Spacejam,

Ik geloof je gelijk en zal toch maar eens zo'n ding gaan bestellen

Heb al zitten zoeken maar kom de vreemdste en duistere adressen tegen :cry

kan jij me aan een link van een "goede" helpen? en dan nog het liefst met bovengenoemde software

Alvast wederom bedankt :thumb

Spacejam,

Ik geloof je gelijk en zal toch maar eens zo'n ding gaan bestellen

Heb al zitten zoeken maar kom de vreemdste en duistere adressen tegen :cry

kan jij me aan een link van een "goede" helpen? en dan nog het liefst met bovengenoemde software

Alvast wederom bedankt :thumb

Als jullie speed lock geactiveerd hebben, kunnen jullie tijdens het rijden met 1x trekken aan de deurhendel, portier openen?

Bij bv bmw of kia moet je 2x aan de hendel trekken om portieren te openen, bij mij gaat het na 1x trekken portier open??

Als jullie speed lock geactiveerd hebben, kunnen jullie tijdens het rijden met 1x trekken aan de deurhendel, portier openen?

Bij bv bmw of kia moet je 2x aan de hendel trekken om portieren te openen, bij mij gaat het na 1x trekken portier open??

Werking is identiek aan de manier als je het met de manuele handeling doet, dus via het knopje om je deuren op slot te zetten.

Gaat met 1 handeling open alsof er geen speedlock op zit.

Gr Jan

Werking is identiek aan de manier als je het met de manuele handeling doet, dus via het knopje om je deuren op slot te zetten.

Gaat met 1 handeling open alsof er geen speedlock op zit.

Gr Jan

@ZafirB wrote:Als jullie speed lock geactiveerd hebben, kunnen jullie tijdens het rijden met 1x trekken aan de deurhendel, portier openen?

Ik kom met mijn Op-com niet in de computer (UEC en REC) om de dagrijlicht te activeren.

Hij vraagt naar mijn security-code, na die ingevoerd te hebben zegt hij dat deze service niet beschikbaar is...

Ik gebruik firmware 1.39 met software 090714

Tips?

@ZafirB wrote:Als jullie speed lock geactiveerd hebben, kunnen jullie tijdens het rijden met 1x trekken aan de deurhendel, portier openen?

Ik kom met mijn Op-com niet in de computer (UEC en REC) om de dagrijlicht te activeren.

Hij vraagt naar mijn security-code, na die ingevoerd te hebben zegt hij dat deze service niet beschikbaar is...

Ik gebruik firmware 1.39 met software 090714

Tips?

Terug
Naar boven