• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Speedline 18" velgen - Banden --> Gespoten + foto's

Neen :)

Mijn spuiter had een beter idee ^^

Hij zij dat hij ze perfect mee kon spuiten voor €20 extra :)

Dus voor dat geld kan ik geen nieuwe bestellen...

Ik moest toch even slikken als ik hoorde hoeveel het was s:

Had nooit verwacht dat dat zoveel zou kosten.

Bij Opel Nienhaus zijn ze nog relatief het goedkoopst (heb op verschillende plaatsen navraag gedaan)

http://www.ebay.de/itm/OPEL-Nabenka...oteile&hash=item2c636bedf5#ht_1233wt_1037" onclick="window.open(this.href);return false;

Zoals hierboven, maar dan mag je rekenen op +- €15 verzendingskosten ook, dus kom je al niet ver meer van de dealerprijs af.

Je kan ze ook bestellen bij GM tuningparts, weet niet precies meer wat de prijs was, lag ook rond de €100.

Er komen soms is setjes op internet... 2dehands, maar dat gebeurt maar zelden met deze naafkappen... het zijn meestal die voor 15-16". Heb je geen sloop daar bij jou in de buurt? Hoewel ik denk dat de velgen al lang zullen verkocht zijn alvorens die op de sloop belanden...

'k Zal mijn ogen ook eens openhouden en als ik iets zie stuur ik je een PM.

Zoals beloofd

De foto's

De velgen zijn uiteindelijk gespoten in Gun Metal Grey. Donker grijs met een soort van bruin tintje in... moeilijk uit te leggen, zelfs op de foto moeilijk vast te leggen! 1 velg gaat volgende week wel weer binnen op de kosten v/d bandencentrale, die hebben namelijk een dikke kras getrokken, maarja.

Foto's:

DSC01425OF.jpg

DSC01436OF.jpg

DSC01432OF.jpg

Bedankt voor alle info hieromtrent :)

Groetjes,

Jefkere

@jwvanyperen wrote:Jeff,

Ik heb nog even een foto gemaakt van dat ding hier in de buurt. mooi ding hoor ben even gestopt.

opvallend die zwarte raamlijsten ( weet niet of ik het nu echt mooi vind

18_GTC.jpg

Gr Jan

Iemand een idee wat voorn "bumper/skirts hier onder zitten"? volgens mij voor gewoon orginele bumper alleen onderlip?!

Vind het wel mooi

Prachtige velgen vind ik dat! Ook in gun-metal grey.

Ik heb dezelfde kleur GTC (starsilver III) en ben ook misschien van plan die velgen aan te schaffen.

Maar wat voor een bandenmaat moet daarop. De kosten van de banden zijn natuurlijk ook belangrijk. Ik ben ook bang dat ik dan bijna geen comfort meer overhoud ik heb een sport en die heeft al hardere vering. Of valt dat wel mee?

Tweedehands zullen die 11spaaks Speedline velgen ook wel niet te krijgen zijn.

Terug
Naar boven