• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Spiegel afgetrapt!

Ja hoor, net een nieuwe auto, wordt vannacht tijdens mijn nachtdienst mn spiegel (waarschijnlijk) eraf getrapt. De spiegel hing aan zijn draadjes en beugeltje. Wonder boven wonder is er niks kapot, en heb ik de spiegel gewoon terug kunnen zetten. Ik wist niet dat deze spiegels zo stevig waren dat ze niet afbreken maar gewoon losklikken! Zou het uitmaken van welke kant er geschopt wordt?

Ik sta om het half uur buiten te roken, als ik het gezien had dan was die gast voer voor mijn Maglite :swear

Moest dit ff kwijt, je kunt tegenwordig nergens meer veilig parkeren!

Fijn weekend

Rowan

ja hoor, ze kunnen ook nooit van iemand anders zijn spullen afblijven.

die valt onder vandalisme.

ik heb het bij mijn astra ook eens gehad, de spiegel hing er ook bij.

en een keer op een parkeer plaats bij het ziekenhuis, had er iemand de auto te dicht op mijn auto geparkeerd.

die reed achter uit en met de spiegel een kras van wel 40 cm op m,n auto gemaakt.

aangifte gedaan, maar tot heden nog niks gehoord, dit is wel 5 jaar geleden.

ook een keer gehad ,stond voor een moskee geparkeerd,lag ook ineens de spiegel eraf,vervolgens nooit meer daar gaan staan,was eigenlijk wel

te verwachten als je daar parkeert :(

@nexus6 wrote:ook een keer gehad ,stond voor een moskee geparkeerd,lag ook ineens de spiegel eraf,vervolgens nooit meer daar gaan staan,was eigenlijk wel

te verwachten als je daar parkeert :(

Ik zou zeggen dat die juist daar veilig had moeten staan? :hmmz

Bij mij hebben ze ook mijn spiegel eraf getrapt, is altijd leuk om van een heuveltje (vlak bij mij) af te rijden en dan zo de hele straat te "ontspiegelen". Helaas was mijn Astra spiegel niet bestand tegen deze kracht :swear . Nu heb ik dus een zwarte en een groene spiegel. Parkeer nu met de groene spiegel naar de straat, dat als het nog eens gebeurt, ik twee zwarte spiegels heb, :angel :angel want het gebeurt hier vaak op donderdagavond, als de studenten hier in de buurt uit zijn geweest.

@Christiaan Hummel wrote:Bij mij hebben ze ook mijn spiegel eraf getrapt, is altijd leuk om van een heuveltje (vlak bij mij) af te rijden en dan zo de hele straat te "ontspiegelen". Helaas was mijn Astra spiegel niet bestand tegen deze kracht :swear . Nu heb ik dus een zwarte en een groene spiegel. Parkeer nu met de groene spiegel naar de straat, dat als het nog eens gebeurt, ik twee zwarte spiegels heb, :angel :angel want het gebeurt hier vaak op donderdagavond, als de studenten hier in de buurt uit zijn geweest.

Dat is mooi klote, Moeten maar wat agenten daar controleren in burgerauto en burgerkleding...

Aanpakken zulke lui :puke

spiegels moeten zowizow afbreken als er bijv een fietser tegenaan rijd.

Somige spiegels kan je zo weer terug klikken,somige zijn gelijk naar de kloten. naar binnen klappen ze bijna bij elke auto zonder kapot te gaan, dus het maakt idd wel uit vanaf welke kant:)

ik zag het filmpje wel 0.o dan voel je je knap lullig als vrachtwagenchauffeur :shock: dat wens je niemand toe...

@helmer opelfan wrote:Man dat is nog niks. Zie dit filmpje :shock: :jerry Spiegel hangt er een beetje bij :D

" onclick="window.open(this.href);return false;

moest even 2 keer het filmpje zien toen merkte mij pas op dat daar een zwarte auto stond geparkeerd xD die mee werd gesleurd. :jerry

Terug
Naar boven