• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Spiegel deraf

Was vandaag aan het rijden, opeens op de snelweg het glas van me linker spiegel deruit, en raakte de lak op een plekje :fy1 , dat is wel bij te werken weer... €€

Maar de spiegel weet iemand hoe dat zit? Moet ik nu een hele andere spiegel plaatsen weer? :hmmz

Bij mij was tijdje terug het glas ook los gegaan bij de rechterspiegel.

We reden op de snelweg en ik zag dat de spiegel raar begon te doen, vriend van me kon hem nog net vastpakken :D

Toen weer erop gelijmd en zit nu nog steeds goed vast...

origineel gepost door TigraFreakMenno

Bij mij was tijdje terug het glas ook los gegaan bij de rechterspiegel.

We reden op de snelweg en ik zag dat de spiegel raar begon te doen, vriend van me kon hem nog net vastpakken :D

Toen weer erop gelijmd en zit nu nog steeds goed vast...

Hahahaha lijkt me wel grappig PAK DIE SPIEGEL!!:jerry

hehe, dat ging niet meer, ging er wel hard af ineens, dacht nu is echt me lak naar de kut, maar viel mee, hij had em maar op 1 plekje geraakt, wordt weer een leuke herstel rekening :fy1

ik meen een keer gezien te hebben dat je het spiegel glas los kan kopen.

zal ff zoeken voor je zag het in een webshop.

en duur dat ie is € 6.90 :jerry

licht pleistertje op de schade......:angel

Thnx, vraag of ik dit ook bij de Brezan ofzo kan bestellen, morgen is ff vrage, moet toch laten uitlezen ivm verbruik wat abnormaal is.

Ik zie wel dat ie gelijmd is met 3 strips, wat een kutsysteem is dat :hmmz

Klopt spiegel zit gelijmdt op een soort van dik rubber heel apart.

Maar ik had dan ook nog verwarme spiegels.

Maar goed ik had het ook spiegel bewoog al een tijdje .

Kom thuis gooi me deur dicht en klap spiegel op de grond:S

Heel apart.

Maar goed spiegel was nog heel en opnieuw vastgezet

Heb er vorige week een nieuwe op laten zetten.. ik had 3 delen: spiegel, verwarmingselement en de kunststof plaat waar alles mee vast zit in het spiegelhuis.. Een nieuwe koste me 111 euro :swear

Maarja, weer alles goed vast en orgineel werkend.

wat klagen jullie,van mijn omi was het spiegelglas aan barrels gereden,alleen het glas bij de vod 99 euries,zit met klik systheem

heb het wel ff laten doen bij de vod met mijn geluk breek ik

hem ff in 2je .

vgr tonsr.

origineel gepost door LennartCalibra

Heb er vorige week een nieuwe op laten zetten.. ik had 3 delen: spiegel, verwarmingselement en de kunststof plaat waar alles mee vast zit in het spiegelhuis.. Een nieuwe koste me 111 euro :swear

Maarja, weer alles goed vast en orgineel werkend.

Maar waarom heb je een nieuwe erop laten zetten??? Op MP staat zat van de spul te koop voor weinig.

ik heb dit ook gehad je moet gewoon het verwarmings matje los snijden van je kapote spiegel dan teken je de mat over op een papiertje.met dit papiertje ga je naar de glashandel.en je vraagt ff of ze deze uit willen snijden uit spiegelglas.deze spiegel plak je met spiegel lijm weer vast op het matje en voila je ziet er niks meer van en je verwarming doet het ook nog.totale kosten 15.00 euris:thumbup

Oke heb ze thuis nu. Zijn die dingen uit elkaar te halen zonder te breken :o ?

Ben wel ff bezig geweest, maar durf niet te veel te wrikken, zag wel wat clipjes zitten, maar hij komt niet los.

Terug
Naar boven