• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Spiegel eraf getrapt!!!!

[rquote=1885286&tid=143987&author=OPCdriver]Echt nederland van de laatste jaren ; wat op straat staat is ook van een ander.:puke

Daarom huur ik apart een garage/stalling van 250 e erbij om rustig s'avonds te

kunnen slapen en niet bij iedere klap die hoort rechtop te schrikken want denk

erom de politie is er alleen om jou te bekeuren niet om tuig te vangen (veel te link , joh)[/rquote]

Dat is waar, Heb aangifte gedaan via internet. Ik belde eerst 0900-8844 maar eenmaal daar vonden ze het niet nodig om te komen en werdt ik afgescheept naar het internet :argue:argue:argue:argue:argue:argue:argue:argue:argue:argue Dus daar aangifte gedaan. Maar het haalt toch niets uit. Ik mag opdraaien voor de kosten. De Kadett gaat toch in het voorjaar naar de spuiter ivm roest bij de wielkasten. Ik zal vragen of ze de deur willen meenemen :D:D:D:D

[rquote=1885523&tid=143987&author=KadAstra-EF]groet, Rik

(die hoort nog bij mijn laatste post :D)[/rquote]

Druk dan de edit knop in hahaking:

[rquote=1885523&tid=143987&author=KadAstra-EF]groet, Rik

(die hoort nog bij mijn laatste post :D)[/rquote]

Druk dan de edit knop in hahaking:

[rquote=1889613&tid=143987&author=Mr.F]Rik, beetje late reactie. Maar kan je niet de krassen er een deel uit poetsen met commandant?[/rquote]

Commandant ? ik zit niet bij het leger :jerry:jerry

Effe serieus, nee heb ik NIET geprobeerd. Kan ik daarmee de krassen wegpoetsen dan ? (heb hier geen ervaring in )

Rik

[rquote=1889613&tid=143987&author=Mr.F]Rik, beetje late reactie. Maar kan je niet de krassen er een deel uit poetsen met commandant?[/rquote]

Commandant ? ik zit niet bij het leger :jerry:jerry

Effe serieus, nee heb ik NIET geprobeerd. Kan ik daarmee de krassen wegpoetsen dan ? (heb hier geen ervaring in )

Rik

[rquote=1889622&tid=143987&author=Mr.F]Jazekers!

De grijze Astra zat onder de krassen, en met commandant krassen verwijderaar

( Commandant 4 in een tube ) heb ik ze er allemaal uit gepoetst![/rquote]

Aha, als jij als beroepspoetser :o dat zegt dan geloof ik je meteen !. Ik zal het uitproberen. Waar kan je dat spul krijgen ?

(mijn dochter van 7 leest mee en praat wat ik typ)

[rquote=1889622&tid=143987&author=Mr.F]Jazekers!

De grijze Astra zat onder de krassen, en met commandant krassen verwijderaar

( Commandant 4 in een tube ) heb ik ze er allemaal uit gepoetst![/rquote]

Aha, als jij als beroepspoetser :o dat zegt dan geloof ik je meteen !. Ik zal het uitproberen. Waar kan je dat spul krijgen ?

(mijn dochter van 7 leest mee en praat wat ik typ)

Ik heb ook commandant 4 cleaner in een pot, men dak was dof en poetste een beetje en glimmen als een gek weer. Fijn spul hoor;) Is te koop bij oa halfords;)

Ik heb ook commandant 4 cleaner in een pot, men dak was dof en poetste een beetje en glimmen als een gek weer. Fijn spul hoor;) Is te koop bij oa halfords;)

[rquote=1889632&tid=143987&author=Mr.F]Haha. Ik heb het gekocht bij de automaterialen zaak.

Bij mij zat het in een tube, maar kan net zo goed in een pot.

Zorg wel dat je nummer 4 hebt, maar dat staat er groot op.[/rquote]

Oke, heel erg bedankt !!!

Ik zal zorgen dat ik die commandant in huis krijg. Ik houd je op de hoogte hiermee !

Rik :D:D

[rquote=1889632&tid=143987&author=Mr.F]Haha. Ik heb het gekocht bij de automaterialen zaak.

Bij mij zat het in een tube, maar kan net zo goed in een pot.

Zorg wel dat je nummer 4 hebt, maar dat staat er groot op.[/rquote]

Oke, heel erg bedankt !!!

Ik zal zorgen dat ik die commandant in huis krijg. Ik houd je op de hoogte hiermee !

Rik :D:D

Maar voor het beste resultaat de polijstmachine gebruiken uiteraard:P Maar dan moet je wel weten wat je doet. Ik durf het nog niet maar wil het wel een keer proberen:D

Terug
Naar boven