• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

spiegel glas stuk

Wat jij wil bestellen:

Konvex is een iets vervormd verbreed beeld

Aspherisch is met een extra dode hoek

Past allebei, ligt aan jou voorkeur.

[rquote=1911688&tid=146132&author=ahrend]Pas een nieuw spiegelglas gekocht voor ,ik dacht 16,- (ook verwarmd)[/rquote]

Online?

[rquote=1911688&tid=146132&author=ahrend]Pas een nieuw spiegelglas gekocht voor ,ik dacht 16,- (ook verwarmd)[/rquote]

Online?

Op die site toch wat gevonden, mijn Duits is niet super hé ;)

Dit is dus een verwarmde spiegel, voor 29€ (+16€ verzendkosten) . Is dus de helft van de prijs bij de dealer.

Art. Nr.: 6471444

Hersteller: ALKAR | Spiegelglas, Außenspiegel

Einbauseite: links

Ergänzungsartikel / Ergänzende Info: mit Halter

Außen-/Innenspiegel: asphärisch

Außen-/Innenspiegel: beheizt

ab Modelljahr: 2002

Maar wat is dit nu? PLAN? Moet dat er altijd bij besteld worden?

Art. Nr.: 9501444

Außen-/Innenspiegel: plan

En laatste vraag: hoe wordt het gelijmd. In de hoeken of is dat een kliksysteem? Of vollenbak achterkant vollijmen? Dat laatste lijkt me niet mogelijk, want moet verwarmd worden?

Op die site toch wat gevonden, mijn Duits is niet super hé ;)

Dit is dus een verwarmde spiegel, voor 29€ (+16€ verzendkosten) . Is dus de helft van de prijs bij de dealer.

Art. Nr.: 6471444

Ergänzungsartikel / Ergänzende Info: mit Halter

Außen-/Innenspiegel: asphärisch

Außen-/Innenspiegel: beheizt

Maar wat is dit nu? PLAN? Moet dat er altijd bij besteld worden?

Art. Nr.: 9501444

Außen-/Innenspiegel: plan

En laatste vraag: hoe wordt het gelijmd. In de hoeken of is dat een kliksysteem? Of vollenbak achterkant vollijmen? Dat laatste lijkt me niet mogelijk, want moet verwarmd worden?

Man man, het internet....

--> spiegelglas, verwarmd, links 14.4€ ! ! Met daarbij nog +- 8€ verzendkosten en ben er goedkoop vanaf! Dan enkel nog de handigheid om te lijmen vinden

Man man, het internet....

--> spiegelglas, verwarmd, links 14.4€ ! ! Met daarbij nog +- 8€ verzendkosten en ben er goedkoop vanaf! Dan enkel nog de handigheid om te lijmen vinden

Ik was ervoor naar de sloop gegaan,en die kon ze nieuw bestellen.

Hoef je niet te lijmen ,klikt gewoon :thumbup

Ik was ervoor naar de sloop gegaan,en die kon ze nieuw bestellen.

Hoef je niet te lijmen ,klikt gewoon :thumbup

Heb ze besteld bij Artaparts.nl, dinsdag betaald met overschrijving. En donderdagochtend stond de koerier al aan mijn deur!!! Superservice zeg. 25€ betaald ipv 81€ bij de dealer.

En ze past perfect, verwarming ook aangesloten. Ik dacht al die tijd dat het lijmen was, maar is dus inderdaad klikken ;)

56€ die ik aan andere dingen kan spenderen nu! ;) Lang leve internet & webshops!

Heb ze besteld bij Artaparts.nl, dinsdag betaald met overschrijving. En donderdagochtend stond de koerier al aan mijn deur!!! Superservice zeg. 25€ betaald ipv 81€ bij de dealer.

En ze past perfect, verwarming ook aangesloten. Ik dacht al die tijd dat het lijmen was, maar is dus inderdaad klikken ;)

56€ die ik aan andere dingen kan spenderen nu! ;) Lang leve internet & webshops!

Terug
Naar boven