• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Spiegel Manta B

JustinP

Post weinig
Goedemiddag allemaal,

Even een vraagje; iemand die weet hoe die mooie ronde spiegeltjes op een manta b heten? Ik ben het vergeten.. Het gaat om dezelfde spiegels in deze advertentie:

Vannacht zijn er hier van minimaal 40 auto's de spiegels afgetrapt. Helaas ook met schade aan het portier..

Het huis van de spiegel is inprincipe nog goed. Ik wil er een nieuw spiegeltje in zetten. De bekleding zal er uit moeten om het blikwerk te repareren.

Dank bij voorbaat.

:D

succes met je auto verder geen schade?:cry naai streek he bij mij hebben ze ook al de Manta gesloopt:cry:cry

:D

succes met je auto verder geen schade?:cry naai streek he bij mij hebben ze ook al de Manta gesloopt:cry:cry

rot streken zijn dat.

maar jij bent weer geholpen :D

met je engelmannetjes .

suck-6 met herstel

rot streken zijn dat.

maar jij bent weer geholpen :D

met je engelmannetjes .

suck-6 met herstel

Ja, heerlijk dat er altijd nog mensen zijn die zinloos je spullen willen slopen. Eens kijken of we eerst een nieuw spiegeltje kunnen laten snijden en de rest zelf repareren. Anders een nieuw spiegeltje bestellen. De deur zal ook een beetje uitgedeukt moeten worden zonder de lak te laten scheuren. (alleen onder de bevestiging)

@MOOK: ik ben blij dat ik niet gezien heb wie het waren.. De manta is mijn tweede vriendinnetje en daar komt niemand aan ;)

Ja, heerlijk dat er altijd nog mensen zijn die zinloos je spullen willen slopen. Eens kijken of we eerst een nieuw spiegeltje kunnen laten snijden en de rest zelf repareren. Anders een nieuw spiegeltje bestellen. De deur zal ook een beetje uitgedeukt moeten worden zonder de lak te laten scheuren. (alleen onder de bevestiging)

@MOOK: ik ben blij dat ik niet gezien heb wie het waren.. De manta is mijn tweede vriendinnetje en daar komt niemand aan ;)

Terug
Naar boven