• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

spiegelkappen losmaken

Riket

Post weinig
Hallo mede forumleden

Ik wil mijn spiegelkappen gaan beplakken met matte rvs folie maar nou is het makkelijker als ik de kappen losheb weet iemand hoe ik deze kan loshalen dus alleen de spiegelkap en niet de gehele spiegel.

@Riket wrote:wrikken?

doen hooligans.

Met gezond beleid moeten deze loskomen, zitten immers gewoon geklikt. gebruik je verstand niet je spieren als je hiermee aan de slag gaat.

@Mr-T-Opel-Astra-G wrote:@Riket wrote:wrikken?

doen hooligans.

Met gezond beleid moeten deze loskomen, zitten immers gewoon geklikt. gebruik je verstand niet je spieren als je hiermee aan de slag gaat.

Niet alleen hooligans, je kan ook Wrikken met een wrikriem in een roeiboot :D

Het is alleen nog verder -offtopic Sorry

Terug
Naar boven