• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Spiegels vectra inklapbaar maken (OPGELOST)

Is dat een fout van je zelf dat de binnen verrichting niet meer werkt of komt dat omdat er nieuwe spiegels geplaatst zijn

Is dat een fout van je zelf dat de binnen verrichting niet meer werkt of komt dat omdat er nieuwe spiegels geplaatst zijn

@D.J.R. wrote:Is dat een fout van je zelf dat de binnen verrichting niet meer werkt of komt dat omdat er nieuwe spiegels geplaatst zijn

niet goeie kabelboom geplaatst en daarom werk verlichting niet.

@D.J.R. wrote:Is dat een fout van je zelf dat de binnen verrichting niet meer werkt of komt dat omdat er nieuwe spiegels geplaatst zijn

niet goeie kabelboom geplaatst en daarom werk verlichting niet.

@helmer opelfan wrote:Geen idee eigenlijk. Blijkt dat er 2 draden bij gelegd moeten worden zodat alles weer werkt. Zit waarschijnlijk een klein verschil in de draadboom in de deuren van een Signum/vectra

verschil is tussen c1 en c2 niet tussen vectra-signum

@helmer opelfan wrote:Geen idee eigenlijk. Blijkt dat er 2 draden bij gelegd moeten worden zodat alles weer werkt. Zit waarschijnlijk een klein verschil in de draadboom in de deuren van een Signum/vectra

verschil is tussen c1 en c2 niet tussen vectra-signum

@Taner

Ik heb de spiegels compleet bij jou gehaald. Ze waren helaas NIET afgemeld. Ik denk dat er zeker verschil zit. Ik ben er heel blij mee Taner maar....

Netzoals Helmer;

Verlichting werkt niet (bij openen voorportieren)

Originele Alarm werkt ook niet meer.

Na 2 jaar heb ik dat nog steeds niet gefixed.

Dus misschien toch dat er een draad of iets dergelijks ontbreekt bij de aansluiting zelf in de portier??

Gr. Nor

@Jurgen; comfortsluiting is dat je alles via de AB kan doen, dus ook de ramen Ed.

@Taner

Ik heb de spiegels compleet bij jou gehaald. Ze waren helaas NIET afgemeld. Ik denk dat er zeker verschil zit. Ik ben er heel blij mee Taner maar....

Netzoals Helmer;

Verlichting werkt niet (bij openen voorportieren)

Originele Alarm werkt ook niet meer.

Na 2 jaar heb ik dat nog steeds niet gefixed.

Dus misschien toch dat er een draad of iets dergelijks ontbreekt bij de aansluiting zelf in de portier??

Gr. Nor

@Jurgen; comfortsluiting is dat je alles via de AB kan doen, dus ook de ramen Ed.

Edit

Lichtverklikker werkt daardoor ook niet meer. Blijkbaar "herkent" de DDM en PDM NIET meer wanneer de deur ducht of open is. Vandaar dat ook alarm en binnenverlichting niet werkt.

Tot nu is het mij waard maar een dezer dagen wil ik er wel wat "dieper" induiken om het probleem op te lossen.

Edit

Lichtverklikker werkt daardoor ook niet meer. Blijkbaar "herkent" de DDM en PDM NIET meer wanneer de deur ducht of open is. Vandaar dat ook alarm en binnenverlichting niet werkt.

Tot nu is het mij waard maar een dezer dagen wil ik er wel wat "dieper" induiken om het probleem op te lossen.

afmelden dan altijd dat is 1 min werk,dat is ook met radio's en rest als maar car pass code heb je bij dan is genug.Werk niet omdat mis je dan ook 1 kabel per module en dat is problem.Heb je nog jou oude kabelboom??

afmelden dan altijd dat is 1 min werk,dat is ook met radio's en rest als maar car pass code heb je bij dan is genug.Werk niet omdat mis je dan ook 1 kabel per module en dat is problem.Heb je nog jou oude kabelboom??

Dat in klappen is wel mooi maar begrijp ik dat als je gaat rijden dat ze dan automatische uitklappen of moet je dat ook nog doen voordat je gaat rijden

Terug
Naar boven