• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Spiegels vectra inklapbaar maken (OPGELOST)

Dat in klappen is wel mooi maar begrijp ik dat als je gaat rijden dat ze dan automatische uitklappen of moet je dat ook nog doen voordat je gaat rijden

Ben de hele week sloperijen af geweest om spiegels te vinden maar tot nu toe niks kunnen vinden.

Weet iemand een adresje waar ze ze hebben liggen?

Ben de hele week sloperijen af geweest om spiegels te vinden maar tot nu toe niks kunnen vinden.

Weet iemand een adresje waar ze ze hebben liggen?

Deze link zijn van een signum die heeft volgens mij geen knop voor de achterklep bediening en volgens mij ook niet electriche ramen achter. Dan gaat dat toch niet passen

Deze link zijn van een signum die heeft volgens mij geen knop voor de achterklep bediening en volgens mij ook niet electriche ramen achter. Dan gaat dat toch niet passen

Heb ze gekocht en zo als ik zie heeft deze ook elektrische ramen achter.

Alleen weet ik niet of ze zijn afgemeld door een tech-2

Zijn de spiegel kappen makelijk over te zetten

Heb ze gekocht en zo als ik zie heeft deze ook elektrische ramen achter.

Alleen weet ik niet of ze zijn afgemeld door een tech-2

Zijn de spiegel kappen makelijk over te zetten

Kan het zo even niet vinden. Mijn Duits is ook zo geweldig. Maar wat als ze niet zijn afgemeld hoe verder

Kan het zo even niet vinden. Mijn Duits is ook zo geweldig. Maar wat als ze niet zijn afgemeld hoe verder

In de advertentietekst staat duidelijk dat deze afgemeld zijn.

Er staat ook bij dat als dit niet zo zou zijn, je de spiegels niet werkend zal krijgen.

In de advertentietekst staat duidelijk dat deze afgemeld zijn.

Er staat ook bij dat als dit niet zo zou zijn, je de spiegels niet werkend zal krijgen.

Zie alleen dat deze schakelaar geen knop heeft voor de achterklep maar dat kunnen we wel wat op verzinnen toch

Zie alleen dat deze schakelaar geen knop heeft voor de achterklep maar dat kunnen we wel wat op verzinnen toch

Terug
Naar boven