• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Spiegels vectra inklapbaar maken (OPGELOST)

Ik moet dus de nieuwe kabelboom gebruiken

Draden die geen functie hebben moeten die los gekoppeld worden (waar)

Hoe kan ik zien welke draad de canbus is en als ik die hebt waar knoop ik die dan bij aan

Dit is het laatste wat hij geplaatst heeft

Hier zijn wat informatie over het toevoegen van PDM in auto's alleen geleverd met DDM.

Auto's met alleen DDM is sommige facelift Opel zonder opties zoals alarm, geheugen zetel en vouwen spiegels.

Aangezien het Opel is de chauffeurszijde linkerkant van de auto.

X 11 is de elektrische verbinding met de chauffeurs deur en X 12 is aansluiting aan passagier deur.

Van fabriek de passagier deurslot, worden venster en spiegel gecontroleerd door de DDM, bij het monteren van de PDM het zal sommige vrije draden van chauffeurs deur aan deur van de passagier.

Dit is het laatste wat hij geplaatst heeft

Hier zijn wat informatie over het toevoegen van PDM in auto's alleen geleverd met DDM.

Auto's met alleen DDM is sommige facelift Opel zonder opties zoals alarm, geheugen zetel en vouwen spiegels.

Aangezien het Opel is de chauffeurszijde linkerkant van de auto.

X 11 is de elektrische verbinding met de chauffeurs deur en X 12 is aansluiting aan passagier deur.

Van fabriek de passagier deurslot, worden venster en spiegel gecontroleerd door de DDM, bij het monteren van de PDM het zal sommige vrije draden van chauffeurs deur aan deur van de passagier.

Heren ik heb het schema die op de Engelse site bestudeerd.

Maar vraag jullie om te kijken of ik het goed hebt.

Ik moet aan de passagiers zijde X12 dus het gedeelte in de stijl het draad X12:16 doorknippen en bij de X12:6 knopen en aan de bestuurders kant draad X11:19 doorknippen en aansluiten op X1:97.

Maar waar zit die X1:97. Dat zal de canbus draad zijn

Heren ik heb het schema die op de Engelse site bestudeerd.

Maar vraag jullie om te kijken of ik het goed hebt.

Ik moet aan de passagiers zijde X12 dus het gedeelte in de stijl het draad X12:16 doorknippen en bij de X12:6 knopen en aan de bestuurders kant draad X11:19 doorknippen en aansluiten op X1:97.

Maar waar zit die X1:97. Dat zal de canbus draad zijn

Sorry jongens maar wil geen zeikerd zijn maar weet het even niet meer.

Op de site van vectra-c.com kom ik ook niet verder.

Heb me geregistreerd van de week maar kan niks plaatsen.

Die nummer codes breken m'n nek. waar kan ik die vinden.

neem aan dat het op die stekkers staat maar het nummertje X1:97 weet ik even niet te vinden.

Graag jullie ondersteuning.

Dirkjan

Sorry jongens maar wil geen zeikerd zijn maar weet het even niet meer.

Op de site van vectra-c.com kom ik ook niet verder.

Heb me geregistreerd van de week maar kan niks plaatsen.

Die nummer codes breken m'n nek. waar kan ik die vinden.

neem aan dat het op die stekkers staat maar het nummertje X1:97 weet ik even niet te vinden.

Graag jullie ondersteuning.

Dirkjan

Terug
Naar boven