• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Spoed ; Dikke rook uit uitlaat,Power weg,Stank binnenin

Tjong jonge jonge :swear ,wat word ik ziek van al die bieders :puke die dan achteraf GEEN kopers blijken te zijn,het ene smoesje is nog slechter dan het andere :thumbdown ,zo heb je in een week 4 bieders en zo heb je er geen 1 meer.

Da's toch wel een HEEEL groot nadeel van marktplaats,dat vrijblijvende,als ik ergens op bied heb ik ook serieus interesse of ik bied gewoon niet.

Nou kan ik er nog voor kiezen om hem zowat weg te geven, maar ik ben sinterklaas niet(tis tenslotte pas September he ;) )

Daardoor word het 'financiele gat' naar de Astra ook groter (was een particuliere aanbieder die nog geen euro wou zakken met zijn hoofdprijs) en denk ik dat ik er toch voor ga kiezen om er een ander blok in te laten leggen met dan meteen de distributieriem vernieuwd en dan maar een poosje langer blijven rijden.

En ach ,het is toch ook gen schande om er in te blijven rijden :afro :agent

Marktplaats is gewoon klote, ik heb er een splinternieuwe racefiets op staan die ik vanwege een nekhernia weg moet doen.

Er komen alleen maar van die goedkope zakken op af met een belachelijke lage bieding, en ik had er laatst eentje die een horloge van €2000 tegen mijn fiets wilde ruilen, sorry maar geen interesse in een horloge. Serieuze mensen zijn er bijna niet op te vinden.

Succes Ahrend met je beslissing, groetjes René

Marktplaats is gewoon klote, ik heb er een splinternieuwe racefiets op staan die ik vanwege een nekhernia weg moet doen.

Er komen alleen maar van die goedkope zakken op af met een belachelijke lage bieding, en ik had er laatst eentje die een horloge van €2000 tegen mijn fiets wilde ruilen, sorry maar geen interesse in een horloge. Serieuze mensen zijn er bijna niet op te vinden.

Succes Ahrend met je beslissing, groetjes René

Terug
Naar boven