• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

spoed gezocht calibra voor gratis demo schroefset

origineel gepost door pipo

origineel gepost door cabriobully

Dat zou jammer zijn,de vmaxx set zou een goodkoop alternatief zijn,waarom gaan ze dan niet gewoon de poten lassen zoals iedereen doet?

omdat ze een plug and play bedrijf zijn en goedkope sets willen leveren de aanpassingen koste een hoop tijd en ook weer geld en volgensmij zijn die niet tuv proof de gelaste sets

:hmmz

Ook weer waar,ben benieuwd of het nog doorgaat allemaal

nou ben er vandaag geweest en ze hebben het helaas afgeketst:cry

het was zo dat hij voor de astra f perfect werkte tot -65 mm en dan voor en achter verstelbaar.

maar bij de calibra was het een andere geval door dat er boven de schotel te weinig ruimte was kwam het met de veer niet goed uit.bij verlaging van -40 ging het nog goed maar als hij lager werd dan sloeg hij door.waarom hij het bij de astra niet deed weet ik niet.

en ze willen bij v-maxx toch een betroubaar product maken en niet iets wat over een half jaar de container in kan.doordat ze het alleen voor de astra konden maken en niet voor de calibra was het voor hun ook niet interresant om het door te zetten ivm de kosten tegenover wat het op zou leveren.de calibra zou dan nog specialere dempers en veren nodig hebben.en dan werd het kostenplaatje te hoog.:( helaas niks aan te doen dus.

dus word het toch ombouwen van voorpoten

Heel vervelend allemaal, maar heb je er nu wat voor teruggekregen omdat je je calibra beschikbaar heb gesteld ?? :vertag

origineel gepost door Erwin-V6

Heel vervelend allemaal, maar heb je er nu wat voor teruggekregen omdat je je calibra beschikbaar heb gesteld ?? :vertag

volgensmij niet hhaaha omdat het al met al niet is doorgegaan.maarja dat was het risico:vertag.

al die andere auto s die wel gelukt zijn krijgen de sets gratis voor het lenen.

toeallig weet ik dat omdat ik vorige keer een subaru en een peugeot heb langsgestuurt en dat was wel gelukt:thumbup

v-maxx was voorheen ook zeer te spreken omdat het bij de astra f wel was gelukt.maar baalde super omdat het bij de calibra niet wilde lukken om het 100% voor elkaar te krijgen.en een 80% product wil hij niet leveren:P

.Ik heb idd niks gekregen.

Ben wel een velg kapje kwijt maar ze konden geen nieuwe vinden helaas.

Zal binne kort eens gaan zoeken op internet denk ik,

Heb nog wel die voorveren+schokbrekers eronder maar die staan gewoon op normalen hoogte en ze zullen niet door de apk komen:P

origineel gepost door Maurice89

Heb nog wel die voorveren+schokbrekers eronder maar die staan gewoon op normalen hoogte en ze zullen niet door de apk komen:P

heb je er wel die schroefset onder zitten dan??

zolang de veren nietlosliggen moet hij er gewoon mee gekeurt kunnen worden zal geen afkeur zijn

origineel gepost door Maurice89

Sorry hoor maar ik vind dit echt Geen Stijl.

Als ze 25000 uit kunnen geven voor een set te ontwikkelen kunnen ze er ook voor zorgen dat je op zijn minst nieuwe schokbrekers en veren mee krijgt, al dan niet origineel.

Zo ga je niet met mensen om vind ik.

origineel gepost door mayhem

net los? ik kan me veer er tussenuit pakken als ik mijn D op de 2 kolommer zet:P

maakt me verder niet uit, ff veertjes wisselen voor de apk is zo gedaan.

Totdat het onderweg een keer raar gaat en je veer springt

er tussen weg. Je zal niet de eerste zijn, zou mij wel wat

uitmaken.

deze heb ik zelf gemaakt:P

mag wel de naam v-maxx niet meer dragen.maar kan wel verder naar beneden dan een standaart poot.

-80 voor een standaart en deze zullen ongeveer -110 kunnen

moet ik eigenlijk stikkers laten maken MADE BY PIPO:P

956117197_5_Z1dc.jpeg

mag wel de naam v-maxx niet meer dragen.maar kan wel verder naar beneden dan een standaart poot.

956117197_5_Z1dc.jpeg

Set komt me bekend voor Royke2000 maakt die sets ook al een tijdje.

Meen 400 euro per set.

origineel gepost door cabriobully

956117197_5_Z1dc.jpeg

Set komt me bekend voor Royke2000 maakt die sets ook al een tijdje.

Meen 400 euro per set.

deze niet:P

Nee hij heeft andere,hij zal zelf wel foto plaatsen morgen ofzo,die sets kunnen zelfs tot -140,een kadett met 13ers lag de bodemplaat van op de grond:wors

Set zijn overigens kwa uiterlijk exact hetzelfde,zelfde kleuren.

Uiteindelijk blijft het idee hetzelfde,weet niet waar jij ze voor verkoopt?

deze had ik staan voor 375 forumprijs.

poten zijn +-5 tot 7 cm korter dan de orginele poot van een astra/calibra. dus tel maar uit maar weet zo niet wat hij max doet onder de auto:hmmz heb ze nog niet gemonteert wilde ze eerst onder mijn cabrio zetten. kan er ook 2 types veren op zetten een kan lager dan de andere:D

mm ik heb ook kortere patronen. tot hoe laag gaan die dan?? want ik zie dat je je poot zelf niet hebt ingekort:hmmz alleen aan de bovenzijde van de standaart poot schroefdraad toch??

kom je dan niet tegen je binnescherm aan??

en waarom heb je geen progressie veer er tussen??

want je kan met deze veer niet zo laag en vervang je hem voor een kortere ligt hij los:hmmz.of je moet hem elke keer met apk omhoog draaien.

maar ziet er verder ook niet verkeert uit:thumbup

ik heb mijn binnen schermen ook verder aangepast

die liepen toen aan haha:hmmz

ik maak ze normaar presies zo als jij maar dit is mijn ijgen test set:hmmz

origineel gepost door royke2000

ik heb mijn binnen schermen ook verder aangepast

die liepen toen aan haha:hmmz

ik maak ze normaar presies zo als jij maar dit is mijn ijgen test set:hmmz

ok dacht al hahah:P.

nee dan komt het wel goed.

welk merk gebruik jij er voor??ik v-maxx

en mijn patronen zijn denk ik 5 tot 7 cm korter dan standaart patronen.

en kun jij ze ook in hardheid verstelbaar leveren dan??

Terug
Naar boven