• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Spoed!! gezocht hoofdremcil. monza/senator van 23,8mm

@bettus accu wrote:ik heb er denk ik wel 1. ik kan alleen vanaf dinsdag pas voor je kijken in de loods :(

geeft niks, ik hoor het wel, als ik eerder wat vindt, meld ik het wel.

autopartsonline.nl heeft ze nog nieuw, kosten wel 175 euro.

Wel de dag erna in huis. voor haast de zelfde prijs als op ebay.de (vergeet de verzendkosten niet) en sneller dan ebay.

A1 of A2 met of zonder ABS,misschien heb ik der wel een liggen kun je komen halen voor niks als je me zegt welke je zoekt?

Met ABS heb ik zeker liggen en zonder ook denk ik van een een A2 dan wel,dacht ik.

@kywieman wrote:opel4ever niet wat liggen ?

Nee anders had ik hem daar ook gekocht.

klopt, maar dan heb je geen vaatje en die moet ik dus ook erbij hebben.

't gaat om een ombouw geen reparatie.

@GSE wrote:A1 of A2 met of zonder ABS,misschien heb ik der wel een liggen kun je komen halen voor niks als je me zegt welke je zoekt?

Met ABS heb ik zeker liggen en zonder ook denk ik van een een A2 dan wel,dacht ik.

't is voor m'n manta (rallywagen) daar zit geen ABS op en er is geen ruimte voor een grote rembekrachtiger, dus er zit een speciale op voor de ATE van dat type hoofdremcilinder, alleen degene die ik heb kunnen regelen is te klein in diameter, dus ik moet een grotere (23.8) hebben en met 3 aansluitingen.

't zou mooi zijn als je me er aan kunt helpen.

Zal morgen ff kijken en je laten weten..Ik gebruik die dingen toch niet meer aangezien ik Omega B dingen gebruik..

Ik meld me morgen ff als ik een goede gevonden heb.

Deze was helaas 22mm en ik moet echt een grotere hebben (min. 23.8mm), wel wat raar trouwens, als je de onderdelenlijsten bekijkt zou op alle modellen eentje moeten zitten van 23.8, maar dit is al de 2e die een te kleine diameter heeft die toch echt van een Monza/senator was.

Het geeft niks, het was het proberen waard, ik waardeer het gebaar enorm :thumb

Ik heb der nog 1 liggen van een Monza Senator A2 met ABS deze heeft maar 2 uitgangen,als je wilt stuur ik je die wel op,moet je alleen een T/stuk plaatsen.

Kan zijn dat de 22 mm uit een Monza 2.2E komt, ik moet er ook nog één

hebben liggen. Zal morgen kijken wat dat is een 22 of 23,8 mm.

Ik heb zelf der nu 1 opzitten van een B omega en daar staat 25 op ipv 25.4..

Haal um anders eens los en meet um eens op?

Ik zal morgen eens naar die A2 CD Sennie bekrachtiger gaan zoeken en kijken wat daar op staat en meten wat der werkelijk inzit...

Terug
Naar boven