die gesloopte auto hahaha das mooi dat je dat vraagt
heb vrijwaring er van opgestuurd gekregen dus er direkt ff achter aangebeld.
hij heb me ook verteld wat ie er voor gegeven heb, toch nog 150 euro, had ik niet verwacht, maar ja nu het leuke, mijn pook kapot, k dus ff naar die sloop om te kijken als daar nog zo corsa stond als de mijne, ik wist dus dat die grijze daar ook stond dus in geval van nood had ik die anders gekocht, dat was een 4 bak en ik heb een 5 bak, daar aangekomen staat er een vracht auto op het terrein slopers te laden.
dus ik vraag aan meneer dbdemontage als ie nog een corsa a had staan, nou zegt ie, er gaat er net 1 de container in, dus ik zei al, ja is vast die zilveren of niet? en ja hoor, als ik 5 min eerder was geweest had ik nog ff kunnen zien hoe hij in de container werd geflikkerd
maja klopt wel mijn auto heb zo nu en dan wel regelmatig wat leuks, meestal door onhandigheid van me zelf, die pook was ook weer eens lomp van mij, ik zou er een andere pook knop op zetten dus was wat aan het wikken en draaien om die andere er af te krijgen, geen beweging in te krijgen, zo in eens draaide de hele pook haha
maar jah achteraf was dus al eens iemand anders het zelfde overkomen want zoasl het afgeknapt was lijkt het net als het al eens aan elkaar gebrand was, dus vroeg of laat was het me toch wel overkomen haha, alleen zo jammer dat die modelen die ik heb zeldzaam of zo zijn, heb stad en land afgebeld, en die wie hem had ff uitgesteld om dat die de duurste was, 20 euro, dus ik had al iets van, als ik die op haal haal ik ook alles op wat met de pook te maken heb voor dat geld, kom ik bij de kassa was ie 10 euro

ach toch weer een mooie scheur vrije hoes er bij, en nu de pook knop er maar op gezet voor dat ik de pook er in heb gezet