• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Spoiler

is wel een heel mooie spoiler ,zeker met het air-brush erop ,en geen geld.denk dat je gewoon er maar wat op moet zetten wat jij

zelf mooi vindt,mocht het dan niet bevalen haal je het er weer af :)

Houdt er wel rekening mee dat meneer agent nooit zo gecharmeerd is van zulke spoilerts!

Je trekt er wel de aandacht mee en als ik het goed heb, mag je eigenlijk ook niet zulke spoilers plaatsen (exacte regelgeving weet ik niet hoor, maar meende een keer een interview te herninneren met dhr. Spee waarin hij dat aangaf)

Wil je de spoiler er wel op hebben, moet je ook andere gasveren plaatsen, anders blijft je klep niet openstaan door het gewicht van de spoiler (kracht=massa x arm)

mijn bescheiden mening over zo'n spoilert: :puke

past meer op F&F honda's

Houdt er wel rekening mee dat meneer agent nooit zo gecharmeerd is van zulke spoilerts!

Je trekt er wel de aandacht mee en als ik het goed heb, mag je eigenlijk ook niet zulke spoilers plaatsen (exacte regelgeving weet ik niet hoor, maar meende een keer een interview te herninneren met dhr. Spee waarin hij dat aangaf)

Wil je de spoiler er wel op hebben, moet je ook andere gasveren plaatsen, anders blijft je klep niet openstaan door het gewicht van de spoiler (kracht=massa x arm)

mijn bescheiden mening over zo'n spoilert: :puke

past meer op F&F honda's

Nice advies op maat met feite

Zet me nu wel weer flink aan het twijfelen whahaha.

Maar zit nu ook weer te kijken naar een wat kleinere spoiler maar voor de prijs dat ik nu heb vind ik nooit meer iets heb ik zo het idee :P

Nice advies op maat met feite

Zet me nu wel weer flink aan het twijfelen whahaha.

Maar zit nu ook weer te kijken naar een wat kleinere spoiler maar voor de prijs dat ik nu heb vind ik nooit meer iets heb ik zo het idee :P

[rquote=1912235&tid=146190&author=joop1970]

@ Kay: Ik vind zo'n klein spoilertje een stuk mooier maar dat is mijn mening. Zoiets:

[/rquote]

Das een spoiler van Irmscher, die werden op sommige tigra's standaard gemonteerd.

[rquote=1912235&tid=146190&author=joop1970]

@ Kay: Ik vind zo'n klein spoilertje een stuk mooier maar dat is mijn mening. Zoiets:

[/rquote]

Das een spoiler van Irmscher, die werden op sommige tigra's standaard gemonteerd.

Bij mij heb ik toendertijd verwijderd, omdat ik een cleane tieg wilde.

Maar opzich stond het niet verkeerd. Nette spoiler zonder teveel poespas :)

Bij mij heb ik toendertijd verwijderd, omdat ik een cleane tieg wilde.

Maar opzich stond het niet verkeerd. Nette spoiler zonder teveel poespas :)

Iemand heeft een bescheiden spoiler liggen en wil hem voor 50 euro eventueel aan mij verkopen en zit remlicht in miss dat ik dat ga doen :D

Iemand heeft een bescheiden spoiler liggen en wil hem voor 50 euro eventueel aan mij verkopen en zit remlicht in miss dat ik dat ga doen :D

Die op dak bij die rio heb ik nog liggen en die op de koffer heeft een maat van me nog liggen ;)

Dus als je ze zoekt hoor ik het wel :D

Terug
Naar boven