origineel gepost door 1985
origineel gepost door R°bin
@ 1985
@ Sandra
@ Pastra
@ Goossens Bjorn
Tss

king:
Ey Robin,
Gelukkig valt er over smaak te twisten en op zich is het wel een aardige spoiler (voor een japanse auto

)
Wat ik tot nu toe altijd heb gedaan is voor de aankoop van mijn auto rond kijken wat er allemaal wel en niet op past. En belangrijker: Hoe kan ik mijn auto zo maken dat ik hem mooi vind maar er ook dagelijks mee kan rijden zonder problemen te krijgen.
In mijn ogen is het voordeel van duitse auto's dat ze heel mooi "clean" te maken zijn waarbij je ook de orginele beleiningen van de auto's kan houden. Iedereen kijkt via andere ogen en heeft daarom een eigen mening, maar stel je was helemaal into de renaut clio, dan zou een "illegale" spoiler als dit ideaal zijn voor in de C1000 of voor de hamsters van AH
Trek je niets aan van ons geplaag en waneer jij deze spoiler mooi vind moet je hem zeker kopen !!! Houd er alleen wel rekening mee dat wie aandacht vraagt, ook aandacht van de politie zal krijgen king:
Om te voorkomen dat je de verkeerde aandacht krijgt raad ik aan om altijd "binnen" de lijnen van de auto te blijven en geef ik je de tip mee: Goedkoop is niet voor niets goedkoop (dit geld vaak ook voor het onderhoud)
Heb je al wel eens "orginele" opel spoilers gezien voor de Tigra's ? Die zijn vaak heel subtiel maar ook heel erg netjes king::thumbup:thumbup
Nee,, van de politie wil ik niets horen.. Daarom houd ik het gewoon voor me op zo'n punt dat ik alleen de toeschouwer ben die continu
''pretty 
'' roept

Magoed,, dat geplaag maakt mij geen bal uit,, ik plaag gewoon mee king:
Ik kwam die spoiler op YouTube tegen en ik zag een lid van hier ook zo'n een spoiler hebben (gezien op z'n avatar) Ja sommige spoiler zijn idd wel net,, daarom ga ik ook voor een dakspoiler,, dat is wat vloeiender en die spoiler is natuurlijk niet voor niets zo goedkoop want je moet hem zelf bevestigen en volgens mij is de kwaliteit ook zo van lik mn vest (ff mailje gestuurd)