• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Spoilerzoektocht:

origineel gepost door BadMuts

origineel gepost door 1985

origineel gepost door corsaboy

hey chef moraal ridder..

Waar slaan dit soort reacties op..

dat slaat op het feit dat op 1 forum je gal spuwen over een goed bedrijf dat bij velen hoog staat aangeschreven eigenlijk al te veel is.

hej sjappie, als TS zn gal wil spuwen dan moet hij dat doen. Wie ben jij om te zeggen dat hij dat niet mag. Ook al schrijft hij het op verschillende fora.

Ik ben ook niet echt te spreken over NL Power. Al langer niet. Er is dus ook een breed scala aan mensen die NL Power maar niks vinden ;)

Enfin, ben het verder met Corsaboy eens.

Robin; als je slim bent mail je Tuned_tigra ff omtrent zijn spoiler....misschien wil hij hem wel aan je verpatsen, dan heb je gelijk een pasklare spoiler ;)

hahahahahahahaha. :D

Breed scala ?

2 mensen die afgelopen jaar iets hebben geroepen.

Hoeveel spullen verkopen ze ? Dus omdat jullie 2 ontevreden zijn leverd NL power aan al hun duizenden klanten op jaar basis direct troep ?

hahahahhahahahaha je bent echt erg grappig. :D

origineel gepost door Boterletterpfftt... iets minder pies en poep verhalen aub. maar dat zal wel weer op hevige protesten uitlopen omdat je al niet eens iemand bij z'n naam kunt noemen maar meteen met 'sjappie' begint, weinig respectvol...

Ah boterletter, er zijn hier mensen die beter na denken en met echte namen komen als Morraal ridder. Die hebben er over na gedacht en die namen neem ik graag over met een brede glimlach :D

Niet druk om maken en glimlach net als mij van oor tot oor :D

@ Wessaa:

Nee, helaas niet. Ik ben er al achter dat Evolution Parts failliet is gegaan (dat verklaart de emails die ik stuurde waarop ik geen antwoord kreeg :') )

Dit topic kan dicht, want dit kan niet zo langer en dit wordt ook irritant voor andere. Ik ga informeren bij Auto WZ en daar laat ik het bij.

wtf is nou je probleem meneer 1985?

er zijn talloze mensen met klachten over nl poeder, dat jij t niet gelooft betekend dan dat t niet zo is?

ben je geen engelse bisschop toevallig? die had ook zoiets tijdje terug.

oh uit zeer betrouwbare bronnen verneem ik zojuist dat er momenteel 3 mensen ontevreden zijn van de duizenden die er zeer tevreden hun spullen halen ... :D

origineel gepost door mayhem

fail.

ik doe niet aan sjonnie, dus ik kom daar nooit.

idem dito.

@Boterletter, door 1985's eerdere reactie(s) ben ik geneigd om hem aan te spreken met sjappie i.p.v. een normale aanspreektoon. Als meneer anderen ook normaal kan behandelen dan was het anders geweest.

origineel gepost door mayhem

fail.

ik doe niet aan sjonnie, dus ik kom daar nooit.

idem dito.

@Boterletter, door 1985's eerdere reactie(s) ben ik geneigd om hem aan te spreken met sjappie i.p.v. een normale aanspreektoon. Als meneer anderen ook normaal kan behandelen dan was het anders geweest.

hahaha. ben je nu echt zo dom of doe je je alleen zo voor ?

Je gaat een bedrijf af zeiken zonder er ooit wat gekocht te hebben aangezien je niet aan "sjonnie" doet ?

Wat zeiken jullie dan ... :D

Lees je eigen meuk eens terug. :D:D:D

hahaha. ben je nu echt zo dom of doe je je alleen zo voor ?

Je gaat een bedrijf af zeiken zonder er ooit wat gekocht te hebben aangezien je niet aan "sjonnie" doet ?

Wat zeiken jullie dan ... :D

Lees je eigen meuk eens terug. :D:D:D

omg, jij bent echt een .........

lees mijn posts eens terug dan! Heb ik gezegd dat ik er nooit wat gekocht heb? Nee! Ik heb er al eens wat gekocht en het was gewoon baggerzooi. Ik spreek dus uit ervaring

dus ga mij nou niet voor dom uit maken en kijk eerst naar jezelf en hoe jij op TS reageerd.

Echt, zo'n zeldzaam talent als jou heb ik nog niet eerder meegemaakt :jerry

Echt, zo'n zeldzaam talent als jou heb ik nog niet eerder meegemaakt :jerry

ben niet voor niets dorp gek. :jerry:wub

das een ding wat zeker is.. maar die zetten ze toch vroeger nog wel eens op de brandstapel...?

ik snap je reacties niet, waarom mag er niet over een bedryf geklaagd worden? (Zie je onderschrift)

een bedryf is toch verantwoordelijk tegenover de persoon aan wie zij het leveren? dat hun het ook weer via een leverancier krijgen, is hun probleem. dat moeten hun dan weer uitvechten met hun leverancier.

degene met wie je handeld is de verantwoordelijke party.

ik weet dat er zat bumpers zijn met een klote pasvorm, NL power is o.a. leverancier van deze bumpers. dus nl power is verantwoordelijk voor het leveren van klote spul aan de concument. ja, haal ik t zelfde spul by cartrend, is cartrend een lul. maar dat is toch t risico van een bedryf? jij levert, dus jij bent verantwoordelijk.

origineel gepost door mayhemmaar dat is toch t risico van een bedryf? jij levert, dus jij bent verantwoordelijk.

is er een geval bekend van iemand waar NL power geen geld heeft terug gegeven bij ondeugdelijk matriaal ?

dan natuurlijk geen verhalen van via via via...

Is er hier 1 iemand die dat ZELF heeft mee gemaakt ? king:

origineel gepost door mayhemmaar dat is toch t risico van een bedryf? jij levert, dus jij bent verantwoordelijk.

is er een geval bekend van iemand waar NL power geen geld heeft terug gegeven bij ondeugdelijk matriaal ?

dan natuurlijk geen verhalen van via via via...

Is er hier 1 iemand die dat ZELF heeft mee gemaakt ? king:

je hoeft er niet direct achter te komen dat iets ondeugdelijk is. Je hebt zat mensen die eerst al hun spullen verzamelen en later pas het geheel monteren/uit proberen.

Ik heb er zelf een sportstuur gekocht ooit. Ding gemonteerd, maar pas later (bij demontage) kom je er achter dat het zwikkie niet deugdelijk was. Dan is het al veel te laat voor je geld terug. En dan doet het er niet toe wat er nou wel of niet deugdelijk was aan het product.

Door dat soort dingen kom ik er niet meer.

Ik ga overigens, vanaf nu, ook niet meer met je in discussie.

Wens je veel blijheid met je peppie gedrag en veel plezier bij je vriendjes in Zwolle :thumbup

echt ik word zo moe van die chef moraal ridder hé..

Heb je soms aandelen in die toko...

Je kunt merken dat je echt nog niet lang meeloopt in dit wereldje..

NL Poeder heeft al jaren een naam qua slechte pasvorm verkeerd leveren etc etc etc..

Zoals eerder gezegd, tis gewoon slecht dat je je klanten misleid met dit soort acties.

En dat is niet alleen bij deze spoiler, heb het al vaker gezien..

Er zijn al vele klachten op diverse fora's geweest over NL poeder..

Ben er 2 keer geweest, zat zelfs 2 jaar tussen en blijf het een toko vinden die misschien styling spul hebben liggen maar de kennis die er aanwezig is vind ik zwaar onder de maat.

@Boterletter

wat loop jij te huilen over dat onderschrift..

Poepen doe jij, ik, de hele wereld, mensen dieren alles..

Snap het probleem niet zo..

Begin niet over kleine kinderen, want wat moeten die met spoilers en auto's, tuning, turbo's en andere dingen die hier voorbij komen...

Als je je er zo aan stoort vraag je toch bij de moderators aan dat het woord poepen automatisch wordt veranderd..

Als zij ook het nut ervan inzien zullen ze er wel wat anders van maken...

Echt moraal ridders zijn er hier genoeg...

Echt moraal ridders zijn er hier genoeg...

als je daar niet tegen kan word het mischien eens tijd om uit te loggen en niet weer terug te komen.

Zou je bloeddruk vast niet verkeerd doen als ik je posts zo lees :D

@algemeen:

Nog steeds geen concrete voorbeelden van mensen die GEEN geld terug hebben gekregen ...

ga jij nou maar lekker met die kat van je in een hokkie zitten huilen dat met NL Poeder afkraakt..

Damm.. Je bent niet alleen zo op dit forum maar op meerdere fora wat ik lees... :thumbdown

whahahaha, hoeveel nuttige posts heb jij gemaakt, en hoeveel heeft corsaboy er gemaakt?

behalve mensen uitdagen met zulke reacties komt er weinig zinnigs uit jou mond.

ga jij nou maar lekker met die kat van je in een hokkie zitten huilen dat met NL Poeder afkraakt..

Damm.. Je bent niet alleen zo op dit forum maar op meerdere fora wat ik lees... :thumbdown

:jerry

dat is de discussie niet.

Het gaat erom dat die toko de boel misleid en spul met slechte pasvorm levert..

Dus een knaken toko..

en ja je krijgt dus niet alles vergoed.. het kost je gvd weer tijd en energie...

had je beter kunnen gaan werken, verdien je tenmminste geld...

Terug
Naar boven