• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Spoorstang vraag rekord E1, laatste pagina.

Wat je zegt van die contactpunten klopt, raar dat het wel in het systeem staat op dat motortype... Maarja, das Heuts Automaterialen...

Even ter verduidelijking als je een 2.0E hebt dan heb je niks aan die contactpunten ntl.

Een 2,0E heeft elektronische ontsteking en dus geen contactpunten.

Hydro stoters hoeven in principe niet gesteld te worden, maar naar mijn idee als je oldtimer hebt weet jij veel wie wat wanneer heeft lopen sleutelen controleren kan geen kwaad.

Als ze geluid maken (de stoters of je wilt gewoon zeker weten dat het goed staat moet je ze gewoon ff stellen

Kijk hier in het CIH voor kleppen stellen zoals Ghanz al zei:

Wat je zegt van die contactpunten klopt, raar dat het wel in het systeem staat op dat motortype... Maarja, das Heuts Automaterialen...

Ik ben op zoek naar een spoorstang van mijn rekord.

Het gaat om de middelste stang die links en rechts verbind. Ik weet niet precies de benaming hiervan. 1 van de kogels heeft erg veel speling. Een veilig gevoel geeft me dit in ieder geval niet.

Nu heb ik al op diverse site's gezocht, maar kan ik niets vinden. Ook bij onze automaterialenzaak kunnen ze mij niet helpen.

Deze stang zit ook op een Commodore C, Monza A en Senator A als ik het goed gelezen heb?

Stang toch nog nieuw kunnen bestellen!kryg hem morgen...

Gelyk remblokken voor vervangen...achter trommels schoon gemaakt...

Mooie prijzen daar dacht ik zo!

Ik betaal er nu meer voor het onderdeel, maar inclusief verzendkosten kom ik rond hetzelfde of zelfs wat goedkoper uit.

Ik ben op zoek naar een spoorstang van mijn rekord.

Het gaat om de middelste stang die links en rechts verbind. Ik weet niet precies de benaming hiervan. 1 van de kogels heeft erg veel speling. Een veilig gevoel geeft me dit in ieder geval niet.

Nu heb ik al op diverse site's gezocht, maar kan ik niets vinden. Ook bij onze automaterialenzaak kunnen ze mij niet helpen.

Deze stang zit ook op een Commodore C, Monza A en Senator A als ik het goed gelezen heb?

Stang toch nog nieuw kunnen bestellen!kryg hem morgen...

Gelyk remblokken voor vervangen...achter trommels schoon gemaakt...

Mooie prijzen daar dacht ik zo!

Ik betaal er nu meer voor het onderdeel, maar inclusief verzendkosten kom ik rond hetzelfde of zelfs wat goedkoper uit.

Terug
Naar boven