• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

sport demper

@-BlendjuH- wrote:Is verstuurd hoor . ongeduldige :jerry :jerry

Kan je met je kont in de sneeuw gaan liggen :thumb

ja dacht al krijg hem nooit :D

moet hem toch eerst opknappen en spuiten enz dus en ach beetje kou kan geen kwaad :shock: :ass

Hij is betaald toch ?

dan krijg je hem gewoon ...

Kan wel wat langer duren ... maar zeg nou zelf ..

Je gaat nou toch geen SNEEUWBALLEN op lopen ;)

@-BlendjuH- wrote:Hij is betaald toch ?

hahahahah je kent mij nog niet ga gewoon kijken toto hoever der koud het toe laat :D

@alexv wrote:@-BlendjuH- wrote:Hij is betaald toch ?

hahahahah je kent mij nog niet ga gewoon kijken toto hoever der koud het toe laat :D

;) :jerry

@alexv wrote:zow dempertje is binne nou nog ff wat pas maken spuiten en eronder hangen :D

Nou zolang duurde het toch niet hahahaha :thumb

Succes met opknappen :thumbup

@-BlendjuH- wrote:@alexv wrote:zow dempertje is binne nou nog ff wat pas maken spuiten en eronder hangen :D

Nou zolang duurde het toch niet hahahaha :thumb

Succes met opknappen :thumbup

ja ja ben er al aan begonnen flex stuk is eraf en hij zit ook al in de hitte vaste lak nu nog pas maken op de auto :D

ff wat foto's van de demper onder de auto met dank aan het verstrekken van de demper door blendjuh :thumb

Foto-PYAFYLEY-D.jpg

Foto-BYYEMVY8-D.jpg

nou nog de demper af lassen en dan er voor goed onder af lassen gebeurt volgende week :D

maar denk niet dat hij een zwaar geluid gaat geven wat ik wil aan gezien ik de auto zonder demper heb laten lopen en daar vond ik het niet echt denderend klinken dus zal met demper nog minder zijn :argue

@alexv wrote:maar denk niet dat hij een zwaar geluid gaat geven wat ik wil aan gezien ik de auto zonder demper heb laten lopen en daar vond ik het niet echt denderend klinken dus zal met demper nog minder zijn :argue

Bij mij klonk de demper altijd lekker vooral als hij warm wordt ...

En ook leuk in tunnels :wors

@-BlendjuH- wrote:@alexv wrote:maar denk niet dat hij een zwaar geluid gaat geven wat ik wil aan gezien ik de auto zonder demper heb laten lopen en daar vond ik het niet echt denderend klinken dus zal met demper nog minder zijn :argue

maar zaten bij jou ook nog de kat enz eronder?

@alexv wrote:@-BlendjuH- wrote:@alexv wrote:maar denk niet dat hij een zwaar geluid gaat geven wat ik wil aan gezien ik de auto zonder demper heb laten lopen en daar vond ik het niet echt denderend klinken dus zal met demper nog minder zijn :argue

Jep alles zat er nog onder ;)

@-BlendjuH- wrote:@alexv wrote:@-BlendjuH- wrote:@alexv wrote:maar denk niet dat hij een zwaar geluid gaat geven wat ik wil aan gezien ik de auto zonder demper heb laten lopen en daar vond ik het niet echt denderend klinken dus zal met demper nog minder zijn :argue

Jep alles zat er nog onder ;)

oke ja ik kijk het en luister het ff aan anders vliegen er toch nog dingen eronder uit :D maar je ziet maar hij past thanks bye de weg en je ziet maar ook met kou gaat het eraan te werken :D

Terug
Naar boven