• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

sport nokkenassen

Met de 262 graden Dbilas assen heb ik zelf gereden, die werken hetzelfde als Axel beschrijft voor de 264 graden Schrick assen.

Dbilas wordt in NL verkocht door Speed Equipment.

252 graden http://www.catcams.com/ zijn wat milder, te koop via Freddy Cane (Gorredijk).

origineel gepost door corsaagsi

Wel al een mooie speclist! :wors

dankje!

wil alleen nog die nokkenassen en hem laten chippen,

dan vind ik het wel weer mooi geweest! turbo lijkt me ook heel vet maar kost enorm veel geld en ook tijd om het allemaal voor te berijden en te monteren...

origineel gepost door Corsa_GSi

Met de 262 graden Dbilas assen heb ik zelf gereden, die werken hetzelfde als Axel beschrijft voor de 264 graden Schrick assen.

252 graden http://www.catcams.com/ zijn wat milder, te koop via Freddy Cane (Gorredijk).

als je in brabant woont is het een klein eindje naar de fabriek in maldegem (B)

heb de oude nokkenassen overgekocht ( moeten nog binnekomen) die al in mijn auto zaten (kadett 91 was de vorige eigenaar toen hij nog helemaal getuned was)

het gaat hier om cat cams 248 graden met verstelbare poulie

origineel gepost door Corsa_GSi

als je in brabant woont is het een klein eindje naar de fabriek in maldegem (B)

heb de oude nokkenassen overgekocht ( moeten nog binnekomen) die al in mijn auto zaten (kadett 91 was de vorige eigenaar toen hij nog helemaal getuned was)

het gaat hier om cat cams 248 graden met verstelbare poulie

Liever te wild dan te soft... de auto liep erg snel hiermee

kon ze voor een mooie prijs kopen van skinsdale dus waarom niet!

Setje verstelbare nokkenaspoelies er bij en laten afstellen/chippen bij een goeie tuner...Dan zal het wel leuk lopen

Liever te wild dan te soft... de auto liep erg snel hiermee

kon ze voor een mooie prijs kopen van skinsdale dus waarom niet!

[rquote=1839398&tid=137854&author=Gido-GSI]Liever te wild dan te soft... de auto liep erg snel hiermee

kon ze voor een mooie prijs kopen van skinsdale dus waarom niet![/rquote]

daar kom je vanzelf wel achter als je veel km maakt binnen de bebouwde kom op lage toeren met constante snelheid..

Setje verstelbare nokkenaspoelies er bij en laten afstellen/chippen bij een goeie tuner...Dan zal het wel leuk lopen

[rquote=1839398&tid=137854&author=Gido-GSI]Liever te wild dan te soft... de auto liep erg snel hiermee

kon ze voor een mooie prijs kopen van skinsdale dus waarom niet![/rquote]

daar kom je vanzelf wel achter als je veel km maakt binnen de bebouwde kom op lage toeren met constante snelheid..

[rquote=1839424&tid=137854&author=Fearless]Setje verstelbare nokkenaspoelies er bij en laten afstellen/chippen bij een goeie tuner...Dan zal het wel leuk lopen[/rquote]

Die zitten er al bij en nog op de instellingen van hoe ze waren... ben erg benieuwd

loopt stationair ook erg leuk haha

sta je bij het stoplicht denkt iedereen dat je auto gaar is omdat ie zoraar staat te pruttelen:jerry

[rquote=1839424&tid=137854&author=Fearless]Setje verstelbare nokkenaspoelies er bij en laten afstellen/chippen bij een goeie tuner...Dan zal het wel leuk lopen[/rquote]

Die zitten er al bij en nog op de instellingen van hoe ze waren... ben erg benieuwd

[rquote=1839912&tid=137854&author=david verburg]loopt stationair ook erg leuk haha

sta je bij het stoplicht denkt iedereen dat je auto gaar is omdat ie zoraar staat te pruttelen:jerry[/rquote]

lekker nuttige reactie, bedankt!

loopt stationair ook erg leuk haha

sta je bij het stoplicht denkt iedereen dat je auto gaar is omdat ie zoraar staat te pruttelen:jerry

Terug
Naar boven