• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Sportdemper Ascona

Ik was er al achter gekomen dat het niet echt makkelijk is om een sportdemper voor de Ascona C te vinden, jullie een idee???

Ik heb voor mijn B Ascona een dikke rvs pijp gekocht en die op de originele demper gelast.

Dik en ook nog leuk om te zien.

Okay, maar de demper die er nu onder zit is niet veel meer, wil dan direct een leuke sportdemper, met mooi geluid, en wat er netjes uitziet:)

origineel gepost door Richard-V6

origineel gepost door ar

In de lexmaul catalogus staan ze gewoon nog voor de c ascona.

En via waar te krijgen???

Moet je even bellen met speedequipment(importeurs van nederland) 0297-266109 vragen naar marcel.

origineel gepost door Richard-V6

Okay is goed, zal ik morgen direct ff doen... Bedankt!!!

Was effe vergeten tezeggen dat ze maandag dicht zijn , dus vanaf dinsdag bellen.

Terug
Naar boven