• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Sprintje tegen/met Subaru in B.o.Z.

origineel gepost door pascal1109

Nee, Subje was met 350 pk en AWD best wel in het voordeel op lagere snelheden. Maar echt achtergelaten worden was ook geen sprake.

Klopt inderdaad. Kleine correctie echter, want de STI heeft 325pk (en 425Nm) maar heeft daarentegen meer aandrijfverliezen door de AWD (-26%), ook weegt ie ca. 225kg zwaarder dan de GSI en heeft ie een C.W. van een flatgebouw.

Dus per saldo klopte de praktijk wel met de theorie, namelijk dat het niet zo heel erg veel scheelde. Het koppel en het AWD spelen wat in het voordeel bij de sub.

Wat het geluid betreft, hij maakt genoeg geluid vind ik, gaat echt niet meer worden. Anders kom je maar is luisteren, want stil is die echt niet hoor :P

Als ik vragen mag, wat heb jij voor uitlaat systeem dan erop ?? Group A ofzo van voor tot achter incl. spaghetti spruitstukken ofzo ?

thanks, Grtz. Jeroen.

Haha, scheelt dat andere mensen antwoorden voor mij. Kom eigenlijk nooit hier op het opelforum :angel

Haha, en als je er bent geef je voor 't gemak ook maar geen antwoord.. :angel :jerry :D

origineel gepost door Buco

Klopt inderdaad. Kleine correctie echter, want de STI heeft 325pk (en 425Nm) maar heeft daarentegen meer aandrijfverliezen door de AWD (-26%), ook weegt ie ca. 225kg zwaarder dan de GSI en heeft ie een C.W. van een flatgebouw.

Dus per saldo klopte de praktijk wel met de theorie, namelijk dat het niet zo heel erg veel scheelde. Het koppel en het AWD spelen wat in het voordeel bij de sub.

Wil dat ding nog wel is goed bekijken. Vind het erg gave auto's namelijk! Kom je zelf ook uit de buurt toevallig?

origineel gepost door sw_reijnders

dan drop ik mijn vriendin daar en dan ga ik naar jouw auto kijken :angel

Haha ik vind het prima hoor :D

origineel gepost door Jerremy

Haha, en als je er bent geef je voor 't gemak ook maar geen antwoord.. :angel :jerry :D

Wat wil je nog weten dan? Alles is toch al gezegd?

origineel gepost door Buco

Wil dat ding nog wel is goed bekijken. Vind het erg gave auto's namelijk! Kom je zelf ook uit de buurt toevallig?

Pascal, ik woon in Bergen op Zoom, maar ben ook regelmatig in Halsteren te vinden. Mijn zus woont daar en mijn beste maat (met een witte bestickerde MONSTER subaru).

Die Monster Subaru heb ik al een aantal keer gespot. Wel leuk dingetje.

Wil de jouwe ook wel eens bewonderen.

Wie weet kom ik je ook nog wel eens tegen aangezien ik in BOZ werk

Zin om is wat af te spreken dan Peter?

Doe dat dan in ieder geval voor 2 july, kan ik ook effe komen.

Anders word het me iets te ver

origineel gepost door Jerremy

thnx. is een aangepast origineel Vectra A C25XE LF huis Wat heb je moeten aanpassen en heb je hier misschien foto's van?

Terug
Naar boven