• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Spuitbusverf verwijderen

sentinel69

Post weinig
Enige tijd geleden is mijn Vectra het slachtoffer geweest van onverlaten. Ik heb geen webruimte dus kan helaas geen foto's laten zien .

Er was met een spuitbus met zwarte verf over mijn hele auto gespoten , kentekenplaten waren ook helemaal zwart. Omdat de hulptroepen meteen in actie kwamen en de verf nog niet helemaal uitgehard was hebben we er nog wel wat afgekregen maar nog steeds niet alles. En omdat hij rood is maakt het nu wel een lelijke verschijning zo . Verzekering dekt geen vandalisme helaas.

Ik zit te denken omdat hij toch rood is ,(verschillende kleuren ,mooi rood en zwaar verkleurd mat ) of je dit niet gewoon kunt laten polijsten en dan misschien meteen laten aflakken om hem dan wel goed rood te houden . Of moet ik er vanuit gaan dat ik er toch mee naar de schadehersteller moet?

Als iemand wel webruimte heeft waar ik die foto's tijdelijk zou mogen plaatsen voor dit topic ,dan verneem ik dat graag.

Pff, daar word je toch gek van? Al laat je het opknappen volgende maand weer ondergekliederd.

Je hebt er van die onverlaten bij, bij mij was er afgelopen week weer een spiegel afgetrapt en stond vandaag een kind met een bezem de bladeren van mijn motorkap te vegen..........

Kind heb ik maar even toegesprokoen maar als ik diegene pak die mn spiegel eraf heeft getrapt heeft die gozer problemen met lopen de volgende ochtend.

Pff, daar word je toch gek van? Al laat je het opknappen volgende maand weer ondergekliederd.

Je hebt er van die onverlaten bij, bij mij was er afgelopen week weer een spiegel afgetrapt en stond vandaag een kind met een bezem de bladeren van mijn motorkap te vegen..........

Kind heb ik maar even toegesprokoen maar als ik diegene pak die mn spiegel eraf heeft getrapt heeft die gozer problemen met lopen de volgende ochtend.

Je kan wel draadloze IP camera's krijgen voor een eurootje of 60 op z'n minst. Waar je wel aan moet denken is of er genoeg licht is.

Ze zijn er ook met accu/batterij maar die zijn volgens mij erg duur.

Succes met de afhandeling hiervan!!

Je kan wel draadloze IP camera's krijgen voor een eurootje of 60 op z'n minst. Waar je wel aan moet denken is of er genoeg licht is.

Ze zijn er ook met accu/batterij maar die zijn volgens mij erg duur.

Succes met de afhandeling hiervan!!

Helaas weer een update zoveel :( We hebben geen idee wat er nu weer precies opzit , maar weten wel dat het er niet af gaat . Dus die auto wordt een zooitje . Ik vraag me af hoe lang het duurt voordat de karma bij degene toeslaat die mijn auto zo verziekt :swear

241020121262_zps780760a0.jpg

241020121265_zps286222bd.jpg

241020121266_zpse28a84ec.jpg

Helaas weer een update zoveel :( We hebben geen idee wat er nu weer precies opzit , maar weten wel dat het er niet af gaat . Dus die auto wordt een zooitje . Ik vraag me af hoe lang het duurt voordat de karma bij degene toeslaat die mijn auto zo verziekt :swear

241020121262_zps780760a0.jpg

241020121265_zps286222bd.jpg

241020121266_zpse28a84ec.jpg

Zonde dat het zo moet... :swear maar ik weet toch als het mijn auto was zou ik echt wel de wacht houden met een loden pijp ofzo... Is volgens mij veel effectiever als een cam...

Sterkte in ieder geval.

Grt

Zonde dat het zo moet... :swear maar ik weet toch als het mijn auto was zou ik echt wel de wacht houden met een loden pijp ofzo... Is volgens mij veel effectiever als een cam...

Sterkte in ieder geval.

Grt

Een paar weken geleden was er iets op de motorkap gedacht waarvan we dachten dat het niets bijzonders was , het was kleurloos en reukloos ,maar mijn motorkap is helemaal mat uitgeslagen. Maar goed , dat heb ik niet op tijd in de gaten gehad .

Ik zie ze er niet voor aan dat het remvloeistof is ... ik denk eerder een agressief huis tuin keuken middel . De aangetaste lak is inderdaad helemaal mat uitgeslagen :( ook het GT embleem , echt balen .

Die spyshop rekent 20 euro voor de catalogus zonder prijzen ,je krijgt alleen een prijsindicatie :vertag ..... maar inderdaad ,daar zitten wel hele kleine dingetjes tussen ..... dus ik ga hier even over nadenken....

Een paar weken geleden was er iets op de motorkap gedacht waarvan we dachten dat het niets bijzonders was , het was kleurloos en reukloos ,maar mijn motorkap is helemaal mat uitgeslagen. Maar goed , dat heb ik niet op tijd in de gaten gehad .

Ik zie ze er niet voor aan dat het remvloeistof is ... ik denk eerder een agressief huis tuin keuken middel . De aangetaste lak is inderdaad helemaal mat uitgeslagen :( ook het GT embleem , echt balen .

Die spyshop rekent 20 euro voor de catalogus zonder prijzen ,je krijgt alleen een prijsindicatie :vertag ..... maar inderdaad ,daar zitten wel hele kleine dingetjes tussen ..... dus ik ga hier even over nadenken....

Mijn schoonmoeder heeft dat ook gehad met zo'n spuitbus, heel veel auto's in de wijk overigens inc. een pas gerestaureerde oldtimer die toevallig 1 keer buiten sliep op oprit vanwege rit.

Ze belde me op op zatermorgen wat er gebeurd was, ik stuurde haar naar een autopoetsbedrijf op 3 minuten afstand die ik kende.

Ze deden een tesstukje met een vloeistof (was er niet bij, weet dus niet welke) werkte niet, toen 2e vloeistof, het ging eraf, hebben ze alles verwijderd incl. alles op kenteken (daar zie Ik het nog minimaal trouwens omdat ik het weet).

kosten.. NIX, helemaal gratis, ze vonden het zo vervelend voor haar, ze verteld wel dat ze iedereen in de wijk zou adviseren bij hen langs te gaan.

Maar nu weer, is die lak nu zo dof?? remvloeistof oid??

Hier links naar camera! succes ermeer hoop dat je de dader vind, zodat je aangifte kunt doen, want met deze keer oplossen wil niet zeggen dat het zo blijft helaas.

http://www.spyshop.nl/#nl/spyproduc...-draadloos-inclusief-4-kanaals-ontvanger.html" onclick="window.open(this.href);return false;

of voor alle cam's draadloos.

http://www.spyshop.nl/nl/spyproducten/spycameras-spyrecorders-draadloos.html" onclick="window.open(this.href);return false;

ze hebben overigens veel leuk spul, (de wekker is ook leuk...)

heb alleen niet naar prijzen gekeken van alles.

Mijn schoonmoeder heeft dat ook gehad met zo'n spuitbus, heel veel auto's in de wijk overigens inc. een pas gerestaureerde oldtimer die toevallig 1 keer buiten sliep op oprit vanwege rit.

Ze belde me op op zatermorgen wat er gebeurd was, ik stuurde haar naar een autopoetsbedrijf op 3 minuten afstand die ik kende.

Ze deden een tesstukje met een vloeistof (was er niet bij, weet dus niet welke) werkte niet, toen 2e vloeistof, het ging eraf, hebben ze alles verwijderd incl. alles op kenteken (daar zie Ik het nog minimaal trouwens omdat ik het weet).

kosten.. NIX, helemaal gratis, ze vonden het zo vervelend voor haar, ze verteld wel dat ze iedereen in de wijk zou adviseren bij hen langs te gaan.

Maar nu weer, is die lak nu zo dof?? remvloeistof oid??

Hier links naar camera! succes ermeer hoop dat je de dader vind, zodat je aangifte kunt doen, want met deze keer oplossen wil niet zeggen dat het zo blijft helaas.

http://www.spyshop.nl/#nl/spyproduc...-draadloos-inclusief-4-kanaals-ontvanger.html" onclick="window.open(this.href);return false;

of voor alle cam's draadloos.

http://www.spyshop.nl/nl/spyproducten/spycameras-spyrecorders-draadloos.html" onclick="window.open(this.href);return false;

ze hebben overigens veel leuk spul, (de wekker is ook leuk...)

heb alleen niet naar prijzen gekeken van alles.

jezus wat ontzettend flauw, je zou haast in de bosjes gaan zitten met luchtbuks met kogellagers... :swear

jezus wat ontzettend flauw, je zou haast in de bosjes gaan zitten met luchtbuks met kogellagers... :swear

Nou ... ik moet mijn auto zo wegbrengen voor expertise en dan gaan ze morgen de schade bekijken . Want ja , het is wel een beetje treurig dat je zo'n ouwe bak nog all risk moet verzekeren , ze zullen wel opkijken denk ik :shock:

Gelukkig mocht ik mijn eigen schadeherstelbedrijf uitkiezen .

Wordt vervolgd.... :hmmz

Iemand nog suggesties voor een draadloze camera ? Die moet wel een bereik hebben van meer als 30 meter .....

Nou ... ik moet mijn auto zo wegbrengen voor expertise en dan gaan ze morgen de schade bekijken . Want ja , het is wel een beetje treurig dat je zo'n ouwe bak nog all risk moet verzekeren , ze zullen wel opkijken denk ik :shock:

Gelukkig mocht ik mijn eigen schadeherstelbedrijf uitkiezen .

Wordt vervolgd.... :hmmz

Iemand nog suggesties voor een draadloze camera ? Die moet wel een bereik hebben van meer als 30 meter .....

Terug
Naar boven