• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Spullen kwijt raken in de auto

Insanity

Post weinig
Wie heeft daar ook wel eens last van?

Je drinken of pakie sigaretten die je kwijt bent waar je heel de reis mee bezig bent om te zoeken, die aan het eind van de reis gewoon onder je stoel liggen of iets dergelijks?

Ik kan mezelf vaak in deze situatie vinden en aan het eind er (gelukkig) wel om lachen.

Deel hier je ervaring mee, ik begin wel.

Laatst stukje touren met een maat van me. Wij denken goh lekker zeg die cadillacs van autodrop. Wij naar de Shell geraced en die dingen gekocht. Uiteindelijk die dingen gekocht en wij eten. Komt er één of andere aso van links voorbij scheuren en wij allebei natuurlijk schrikken. Naja afijn ik verder gereden en nog meer trek in die dingen. Dus die maat van me zoeken en zoeken en schelden jongens. Ik ook natuurlijk en de gekste manoeuvres uitgehaald om ze te vinden maar natuurlijk niet kunnen vinden die roze rot dingen:P.

Wij weer thuis op de parkeerplaats liggen ze achter de voeten van me maat

:swear:swear:swear:swear:swear:swear:swear:swear:

aan het end wel gelachen maar oooohooh wat waren wij pissig zeg.

Er zullen vast wel nog meer hilarische momenten geweest zijn maar ik hoop ze ook van jullie te lezen.

Insanity

Nooit wat kwijt eigenlijk, ik zoek altijd opbergplekjes. Vakje onder de stereo, handschoenvakje, deurbakken, etc.

Enige hilarische is dat ik tot twee keer toe (een keer bij m'n neef en een keer bij Corsair A) een peuk uit het raam wou gooien en dattie achter de stoel terecht kwam en een gaatje in het tapijt brande :P

Nooit wat kwijt eigenlijk, ik zoek altijd opbergplekjes. Vakje onder de stereo, handschoenvakje, deurbakken, etc.

Enige hilarische is dat ik tot twee keer toe (een keer bij m'n neef en een keer bij Corsair A) een peuk uit het raam wou gooien en dattie achter de stoel terecht kwam en een gaatje in het tapijt brande :P

Oude e36 bmw......

Koop je van je laatste kleine rotgeld een veel te duur parkeerkaartje voor in Almelo..

Doe je die netjes op je dashboard...

Gooi je de deur dicht, zie je het kaartje wegglijden zo achter het dashboard. Nergens meer te vinden dus ergens onder het dashboard vast.

ik heb het regelmatig als ik een ander cdtje wil pakken dat er wel eens 1 uit mn mapje valt en die gewoon ook ineens spoorloos is verdwenen en later bleek hij gewoon tussen de middentunnel en mn stoel te liggen of inderdaad onder mn stoel.

Oude e36 bmw......

Koop je van je laatste kleine rotgeld een veel te duur parkeerkaartje voor in Almelo..

Doe je die netjes op je dashboard...

Gooi je de deur dicht, zie je het kaartje wegglijden zo achter het dashboard. Nergens meer te vinden dus ergens onder het dashboard vast.

Vooral mn wisselgeld wat elke keer weer tussen mn stoel verdween als ik instapte.

Ja das mooi! vindt je opeens een totaal vergane cd waar je al 26 keer over heen en weer bent gegaan met je stoelslede en alle troep die onder je stoel verdwijnt!

ik heb het regelmatig als ik een ander cdtje wil pakken dat er wel eens 1 uit mn mapje valt en die gewoon ook ineens spoorloos is verdwenen en later bleek hij gewoon tussen de middentunnel en mn stoel te liggen of inderdaad onder mn stoel.

of gereedschap, menig dopje of verlengstuk nie meer teruggevonden (verdwenen in kokerbalk) of na aanschaf van nieuw spul 3 weken later ineens wel, onder de mat, stoel, zijvakje etcetc

ach ja, hebk thuis ook , het went ;)

Vooral mn wisselgeld wat elke keer weer tussen mn stoel verdween als ik instapte.

Ja das mooi! vindt je opeens een totaal vergane cd waar je al 26 keer over heen en weer bent gegaan met je stoelslede en alle troep die onder je stoel verdwijnt!

brandstof pasje die verdwijnen.

kaartjes kunnen door de aansluitingen van het dashbord.

heb je net je nieuwe pas binnen bouw je een carkit in vind je heb terug achter je dashbord ( pas bij 3 auto's gebeurt)

theun

of gereedschap, menig dopje of verlengstuk nie meer teruggevonden (verdwenen in kokerbalk) of na aanschaf van nieuw spul 3 weken later ineens wel, onder de mat, stoel, zijvakje etcetc

ach ja, hebk thuis ook , het went ;)

Puntenpasje van de Esso op het dashboard smijten en er zo achter zien glijden.

Van de week nog: geef de ijskrabber altijd een gooi naar achter in de Corsa.

Zoek ik hem de volgende dag op, vind ik ook een nieuw pakje Camel:wors

Was hem niet eens kwijt:angel

brandstof pasje die verdwijnen.

kaartjes kunnen door de aansluitingen van het dashbord.

heb je net je nieuwe pas binnen bouw je een carkit in vind je heb terug achter je dashbord ( pas bij 3 auto's gebeurt)

theun

Vond laatst een gulden onder de isolatiemat onder mijn achterbank king:

Open neer naar Zuid-Frankrijk gereden met een schoevendraaier en dop 13 op de parafaan. Lag net onder de kap dus was niet te zien.

Puntenpasje van de Esso op het dashboard smijten en er zo achter zien glijden.

Van de week nog: geef de ijskrabber altijd een gooi naar achter in de Corsa.

Zoek ik hem de volgende dag op, vind ik ook een nieuw pakje Camel:wors

Was hem niet eens kwijt:angel

Ik vond bij het uitbouwen van een auto de schroevedraaier terug die ik twee jaar eerder bij de inbouw was kwijtgeraakt.

Xtc pillen,vind ik ook wel eens,tampons,condooms,beschimmelde peen,verrotte aardappel.

Wat je af en toe niet tegenkomt:jerry

Vond laatst een gulden onder de isolatiemat onder mijn achterbank king:

Open neer naar Zuid-Frankrijk gereden met een schoevendraaier en dop 13 op de parafaan. Lag net onder de kap dus was niet te zien.

origineel gepost door McKaamos

Heel toevallig net oko gehad haha:P.

Net geslaagd voor me opleiding en rij met een maat weg in zijn corsa b gsi.

Hij stoer/grappig doen voor mij en wil ze peuk weggooien vanuit het raam waar ik(passagier) zit. Raam was alleen dicht want die had ik net dicht gedaan. Weer een moioe luchthap gaatje binnen de auto haha!:jerry

Ik vond bij het uitbouwen van een auto de schroevedraaier terug die ik twee jaar eerder bij de inbouw was kwijtgeraakt.

Xtc pillen,vind ik ook wel eens,tampons,condooms,beschimmelde peen,verrotte aardappel.

Wat je af en toe niet tegenkomt:jerry

Terug
Naar boven