• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Spullen kwijt raken in de auto

origineel gepost door McKaamos

Nooit wat kwijt eigenlijk, ik zoek altijd opbergplekjes. Vakje onder de stereo, handschoenvakje, deurbakken, etc.

Enige hilarische is dat ik tot twee keer toe (een keer bij m'n neef en een keer bij Corsair A) een peuk uit het raam wou gooien en dattie achter de stoel terecht kwam en een gaatje in het tapijt brande :P

Heel toevallig net oko gehad haha:P.

Net geslaagd voor me opleiding en rij met een maat weg in zijn corsa b gsi.

Hij stoer/grappig doen voor mij en wil ze peuk weggooien vanuit het raam waar ik(passagier) zit. Raam was alleen dicht want die had ik net dicht gedaan. Weer een moioe luchthap gaatje binnen de auto haha!:jerry

origineel gepost door 14XE

Ik vond bij het uitbouwen van een auto de schroevedraaier terug die ik twee jaar eerder bij de inbouw was kwijtgeraakt.

Xtc pillen,vind ik ook wel eens,tampons,condooms,beschimmelde peen,verrotte aardappel.

Wat je af en toe niet tegenkomt:jerry

werk je op een sloperij ofzo?:cool:

Bij de Mercedes dealer hier ( wensink ) hebben ze een keer een mercedes ML gehad met achterschade. Toen de achterplaat ( achter de bumper dat plaatdeel ) hadden los geboord bleken er plastic zakken met geld achter te zitten. Na een telefoontje naar de eigenaar van de auto werd het opgehaald door de eigenaar.

Is inmiddels een jaar of wat geleden.

origineel gepost door 14XE

Ik vond bij het uitbouwen van een auto de schroevedraaier terug die ik twee jaar eerder bij de inbouw was kwijtgeraakt.

Xtc pillen,vind ik ook wel eens,tampons,condooms,beschimmelde peen,verrotte aardappel.

Wat je af en toe niet tegenkomt:jerry

werk je op een sloperij ofzo?:cool:

was eens een keer een colaflesje kwijt van een halve liter, kwam er met remmen achter dat ie onder me rempedaal zat..........

en trappen dat ik deed......

maar kwam gelukkig goed niks geraakt!!

Bij de Mercedes dealer hier ( wensink ) hebben ze een keer een mercedes ML gehad met achterschade. Toen de achterplaat ( achter de bumper dat plaatdeel ) hadden los geboord bleken er plastic zakken met geld achter te zitten. Na een telefoontje naar de eigenaar van de auto werd het opgehaald door de eigenaar.

Is inmiddels een jaar of wat geleden.

steeksleutel 10 in de manta achter de tank kwijt geraakt en ook niet meer terug gevonden hoor het af en toe nog rammele maar weet nie waar et ligt :)

was eens een keer een colaflesje kwijt van een halve liter, kwam er met remmen achter dat ie onder me rempedaal zat..........

en trappen dat ik deed......

maar kwam gelukkig goed niks geraakt!!

bij m'n calibra een ratel met verlengstuk gevonden op die plaat die tussen de wielkuip en de bumper zit zeg maar, was niet eens van mij.

de ratel die ik zelf liet vallen daar gelukkig ook op weergevonden :P

steeksleutel 10 in de manta achter de tank kwijt geraakt en ook niet meer terug gevonden hoor het af en toe nog rammele maar weet nie waar et ligt :)

zelf niets gevonden in mijn astra. bijna alles is eruit geweest op het dashboard en vloerbedeking na.

in mijn corsa b daarintegen. doderant uit gulden tijd, flink aantal guldens en stuifers onder de achterbank.

mooiste wat ik onder mijn eerste auto vond (mitsubishi colt) was een metalen honkbal knuppel, zat echt in het schuim onder de achterbank zitting.

op de sloop heb ik een omega type 1 leeg gestript. daar ben ik ook zakjes wiet, witte stof, heeeel veel shag tegengekomen. achter het dashboard kastje.

de bekleding hebben we er niet meer uitgetrokken toen der tijd. was echt heel smerig dat hok.

bij m'n calibra een ratel met verlengstuk gevonden op die plaat die tussen de wielkuip en de bumper zit zeg maar, was niet eens van mij.

de ratel die ik zelf liet vallen daar gelukkig ook op weergevonden :P

wil ik uit me auto zoon roggel spugen (last van me keel dus veel speeksel heeeeelll irritant:o)

zit me raam nog dicht:P:hmmz :o

zelf niets gevonden in mijn astra. bijna alles is eruit geweest op het dashboard en vloerbedeking na.

in mijn corsa b daarintegen. doderant uit gulden tijd, flink aantal guldens en stuifers onder de achterbank.

mooiste wat ik onder mijn eerste auto vond (mitsubishi colt) was een metalen honkbal knuppel, zat echt in het schuim onder de achterbank zitting.

op de sloop heb ik een omega type 1 leeg gestript. daar ben ik ook zakjes wiet, witte stof, heeeel veel shag tegengekomen. achter het dashboard kastje.

de bekleding hebben we er niet meer uitgetrokken toen der tijd. was echt heel smerig dat hok.

Terug
Naar boven