• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

sputteren omega mv6

Hallo,

ik heb mijn mv6 toch op geknapt

nieuwe startmotor accu bougies en liep weer als een zonnetje nu lekt het uitlaat spruitstuk

wat zijn de kosten daarvan?

en nieuwe distrubutie+water pomp kost 1600 euro is dat een redelijke prijs of kan het goedkoper of eventueel door iemand hier?

nu als ik optrek is de trekkracht weg en bij de 50 begint de motor te sputteren en te happeren en bij de 80 gaat hij weer als een gek ervandoor

waar kan dat aan liggen?

mvg bart

help me

Mijn broer was voor de laatste dis riem wissel rond de 800 euro kwijt.

Dit was wel inclusief vervangen van de nokkenassen.

ja oke ik acht ook al da kan toch nie daar haal ik een andere voor dat was bij opel garage lathouwers in den bosch daar vragen ze ook 600 euro voor een warmte wisselaar en elders 200

Die in Den Bosch wel ja, daar hebben wij genoeg ervaring mee om daar nooit meer heen te gaan. Paar weken terug voor APK bij Lathouwers Oss geweest, die zijn heel wat klantvriendelijker heb ik de indruk.

heb inderdaad ook negatiefe ervaring met hun. ga nu maar naar een uni garage ( halen hun spullen wel bij de dealer ) maar rekenen een lager arbeids tarief en orginele onderdelen. je moet toch geluk hebben met een garage ..

succes

vr gr mark

Sputteren en inhouden naday de bougies zijn vervangen...

Meestal zijn dat de bougiekabels...

deze bougiekabels kosten dan weer 200 voor een Set.

het kan inderdaad zoals jerremy zegt ook de Dis module zijn.

Willem

als ik gena&^%$ word wil ik ook zoenen! veel te duur!!!!

minder dan de helft is ok!

Terug
Naar boven