• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

stabilisatorstang

hee,

Ik heb al een tijdje dat mn auto een "kloink" of bonk geluid maakt rechtsvoor.

Nu heb ik net even onder mn auto gekeken en nu zie ik dat die stabilisatorstang rechts en links ergens door heen gaat, en daarboven een rubbertje zit(beetje onduidelijk i know).

Maar goed, daar waar die doorheen loopt heeft ie rechts speling. en links niet. Maar zou het bonk geluid daarvan komen, of zullen het gewoon de rubbers zijn?

Want ik heb niet zo`n trek in een hele nieuwe stabilisatorstang. Die ik overigens nergens kan vinden op internet.

DUs misschien heeft iemand er hier nog 1 in de aanbieding??

Anders koop ik gewoon alleen rubbers namelijk.

Groeeten

Hallo,

Ik heb al op mister-auto/winparts en andere sites gezocht.

Maar het probleem is dus dat ik voor een gsi nergens iets kan vinden vreemd genoeg.

Maargoed ik bestel wel eerst alleen rubbers ja.

Want in die ophanging zit toch duidelijk speling, omdat ie dunner is op het gedeelte waar die vast moet zitten. het is afgebrokkelt.

En aan de andere kant niet, en daar zit die nog goed vast.

Hallo,

Ik heb al op mister-auto/winparts en andere sites gezocht.

Maar het probleem is dus dat ik voor een gsi nergens iets kan vinden vreemd genoeg.

Maargoed ik bestel wel eerst alleen rubbers ja.

Want in die ophanging zit toch duidelijk speling, omdat ie dunner is op het gedeelte waar die vast moet zitten. het is afgebrokkelt.

En aan de andere kant niet, en daar zit die nog goed vast.

Winparts en Mister-auto vind ik persoonlijk goede sites. Daar bestel ik regelmatig.

Edit: wel even goed opletten of het onderdeel wel écht passend is voor jouw auto. Zoeken op zowel kenteken als specificaties van je auto handmatig invoeren, krijg je wel eens (iets) afwijkende onderdelen.

Winparts en Mister-auto vind ik persoonlijk goede sites. Daar bestel ik regelmatig.

Edit: wel even goed opletten of het onderdeel wel écht passend is voor jouw auto. Zoeken op zowel kenteken als specificaties van je auto handmatig invoeren, krijg je wel eens (iets) afwijkende onderdelen.

Via de dealert je onderdelen zou ik niet aanraden. Betaal je de hoofdprijs.

Maar aan de andere kant, ik zie je bij de dealert al aan komen lopen met je via internet zelf opgezochte stabilisatorstang :ass

Mijn reparaties laat ik bij een beunhaas doen. Dus ik heb misschien makkelijk praten.

Via de dealert je onderdelen zou ik niet aanraden. Betaal je de hoofdprijs.

Maar aan de andere kant, ik zie je bij de dealert al aan komen lopen met je via internet zelf opgezochte stabilisatorstang :ass

Mijn reparaties laat ik bij een beunhaas doen. Dus ik heb misschien makkelijk praten.

Die stang gaat echt niet kapot hoor ;)

Dus gewoon nieuwe rubbers kopen. Kost geen bal en is zo gefixed.

Nooit zomaar naar de dealer gaan... Eerste even prijzen vergelijken!

mijnautonderdelen.nl winparts.nl er zijn zat plekken om dat te kopen..

Die stang gaat echt niet kapot hoor ;)

Dus gewoon nieuwe rubbers kopen. Kost geen bal en is zo gefixed.

Nooit zomaar naar de dealer gaan... Eerste even prijzen vergelijken!

mijnautonderdelen.nl winparts.nl er zijn zat plekken om dat te kopen..

imitatie merken zijn ook goed hoor.

sloop is ook goed, en kost ook de kop niet ;)

en je kunt beter eerst de rubbers vervangen en als dat niet werkt pas de stang... kost minder :thumb

imitatie merken zijn ook goed hoor.

sloop is ook goed, en kost ook de kop niet ;)

en je kunt beter eerst de rubbers vervangen en als dat niet werkt pas de stang... kost minder :thumb

Het is een corsa b gsi.

En ik dacht eigenlijk dat het iets van 150 kostte na even op internet te hebben gezocht.

maar okee dan ga ik vanmiddag maar even langs de dealer. Hun kunnen er vast wel aan komen.

Het is een corsa b gsi.

En ik dacht eigenlijk dat het iets van 150 kostte na even op internet te hebben gezocht.

maar okee dan ga ik vanmiddag maar even langs de dealer. Hun kunnen er vast wel aan komen.

Stabi-stang gaat niet gauw kapot gelukkig, daarom worden ze niet zoveel verkocht.

Om welke Corsa gaat het? A? B? C? D?

Stabi-stang gaat niet gauw kapot gelukkig, daarom worden ze niet zoveel verkocht.

Om welke Corsa gaat het? A? B? C? D?

Een stabilisatorstang geen trek in?

Die dingen vind je al vanaf €10,- p.s, beetje afhankelijk van de auto.

Voor elke auto zijn ze te verkrijgen.

Een stabilisatorstang geen trek in?

Die dingen vind je al vanaf €10,- p.s, beetje afhankelijk van de auto.

Voor elke auto zijn ze te verkrijgen.

wat is er afgebrokkeld? ik heb vandaag nog van m'n corsa b, men stabilisatorstang in de handen gehad en ik weet dat deze vast zit in de bouten van de fusee en er zitten voor 6 bouten en voor de rest bestaat de stang uit 2 stangetjes en deze zitten vast met klemmen en rubbertjes (als ik me het nog goed herinner)

misschien en stabilisatorstang compleet van de sloop? deze kan echt niet veel kosten...

wat is er afgebrokkeld? ik heb vandaag nog van m'n corsa b, men stabilisatorstang in de handen gehad en ik weet dat deze vast zit in de bouten van de fusee en er zitten voor 6 bouten en voor de rest bestaat de stang uit 2 stangetjes en deze zitten vast met klemmen en rubbertjes (als ik me het nog goed herinner)

misschien en stabilisatorstang compleet van de sloop? deze kan echt niet veel kosten...

Terug
Naar boven