• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Standverwarming

nosc

Lid
Hoi,

Mijn 2002 vectra C heeft in zijn menu standverwarming staan. Als ik hem instel zoals het boekje zegt, dan gaat hij aan op de tijdstip die je hebt ingesteld. Maar hij gaat na 3 seconden weer uit.

Weet iemand wat er aan de hand is of hoe ik hem wel correct kan laten functioneren.

gr,

Henk

Hallo Henk

LOL:D

Zou wel droog zijn, gaat gewoon uit het niets je verwarming aan om 04:00 's nachts als je dat hebt ingesteld.

Maar even serieus nu:

maar omschrijf even die functie standverwarming wat uitgebreider.

Groeten,

Evert.

Standverwarming, als dat op de auto zit, dan heb je een brander in de auto zitten (motorruimte) welke de koelvloeistof in interieur lucht verwarmt.

Deze werkt op de brandstof waarop de motor van de auto ook werkt. (benzine of Diesel dus.).

Als deze niet ontsteekt, (dit zal hij gedurende een bepaalde tijd doen), schakeld de kachel uit.

Als de accu spanning te laag is dan schakeld het systeem ook uit, dit is om voldoende startspanning te behouden..

Willem

Mijn auto rijd op gas, G3.

Kan het ook daar door komen?

ik zal ook de accu na kijken of hij goed is.

Deze dingen hebben ook een uitlaatje.

Ja ze moeten toch ergens hun gassen kwijt.

Kijk een onder de auto en zoek hm even op zit het uitlaatje verstop met rommel?

Even schoonmaken. Anders valt hij in storing en gaat dus uit.

Terug
Naar boven