• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Start problemen Astra G

goedendag ik wil mijzelf even voorstellen voordat ik mijn vragen wil stellen, ik heet erik ben 48 jaar en woon in breda en ben 15 jaar werkzaam in de koeltechniek,

ik ben in het bezit van een opel astra g 1.6i bj 1999 motortype x1.6szr en rijdt op g3 ,deze wagen heb ik 2 jaar geleden aangeschaft en weinig problemen meegehad.

nu heb ik al 2 weken problemen met mijn auto ,hier heb ik met een kennis over gesproken en die vertelde mij over het opel forum.

de problemen zijn,

de auto start slecht lang door starten,

auto valt uit bij stoplichten,

auto stinkt geen benzine lucht,

auto knalt bij het starten.

de auto start de ene dag wel en de andere dag niet.

hierbij wil ik aangeven dat het storing lampje op het dash board gewoon normaal werkt.

nu heb ik vandaag de wagen laten uitlezen,

de computer gaf aan co2 te hoog,

2 brandstoffen tegelijk gas en benzine hier achter staan 2 vraagtekens,

mapsensor waarde te hoog,

katalysator dicht hier achter staan ook 2 vraagtekens.

ik hoop dat iemand mij een antwoord kan geven, zodat ik zelf iets kan proberen.

Hallo welkom hier.

2 brandstoffen tegelijk? Is dat geconstateerd of is dat waar men aan denkt? motoren op lpg starten over het algemeen op benzine en schakelen dan automatisch over op lpg wellicht dat er iets mis is met de aansturing van de lpg installatie.

Terug
Naar boven