• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Starten....zucht

denk dat ik het probleem gevonden heb, het is gewoon een kwestie van die gasklep afstellen, hij stond wat te laag afgesteld, net probeerde ik hem af te stellen maar kreeg ie weer iets te veel. Dus strakjes ff met mijn pa goed afstellen en karren maar!

denk dat ik het probleem gevonden heb, het is gewoon een kwestie van die gasklep afstellen, hij stond wat te laag afgesteld, net probeerde ik hem af te stellen maar kreeg ie weer iets te veel. Dus strakjes ff met mijn pa goed afstellen en karren maar!

hij loopt weer!

Heb hem wat hoger in stationair toerental afgesteld. loopt ie veel mooier.

Hij loopt nu iets meer dan 1000 rpm stationair.

Daarvoor iets minder, toen liep ie ook maar heel erg schokkerig en onregelmatig.

Helaas,

Wilde net wegrijden, GEEN vermogen meer, en klapjes uit de motor,

Ben maar meteen teruggedraait....

Ontsteking probleem?

Ben ten einde raad haha wil zo graag rijden maar telkens is er wel weer iets maarja, dat is de tol om zon auto te rijden natuurlijk...

Maar jullie ideetjes??

hij loopt weer!

Heb hem wat hoger in stationair toerental afgesteld. loopt ie veel mooier.

Hij loopt nu iets meer dan 1000 rpm stationair.

Daarvoor iets minder, toen liep ie ook maar heel erg schokkerig en onregelmatig.

@joelvereycken wrote:Helaas,

Ontsteking probleem?

Ben ten einde raad haha wil zo graag rijden maar telkens is er wel weer iets maarja, dat is de tol om zon auto te rijden natuurlijk...

Maar jullie ideetjes??

Hoe/wie heeft je ontsteking afgesteld? Staat ie wel op tijd? Is de ontsteking wel goed vastgezet bij 't op tijd zetten?

Helaas,

Ontsteking probleem?

Maar jullie ideetjes??

Ik heb laatst de rotor, verdelerkap en bougiekabels vervangen als een kip zonder kop, zonder te kijken naar volgorde/lengte oid.

Kwa op tijd zetten heb ik niks verandert.

@joelvereycken wrote:Helaas,

Ontsteking probleem?

Maar jullie ideetjes??

Hoe/wie heeft je ontsteking afgesteld? Staat ie wel op tijd? Is de ontsteking wel goed vastgezet bij 't op tijd zetten?

Idd ZUCHT ,,,

Weer iemand die totaal niet weet waar die mee bezig is ...

Heeft geen zin om zo door te klooien , je moet er gewoon iemand bijhalen die er kaas van gegeten heeft ...

En als je daar niet kunt komen dan komt ie maar bij jou toch ...?

Waar je nu mee bezig bent is te vergelijken met rijden met een blinddoek voor , zinloos dus ....

Ik heb laatst de rotor, verdelerkap en bougiekabels vervangen als een kip zonder kop, zonder te kijken naar volgorde/lengte oid.

Kwa op tijd zetten heb ik niks verandert.

Is het niet gewoon een kwestie van de kabels in goede volgorde erin steken?

Kijk, ik ben nog jong en ik moet nog veel leren, en ik heb al heel wat geleerd door veel dingen zelf op te lossen. Dit was dan misschien een mindere poging maarja, dat wordt wel weer opgelost en daar leer ik dan ook wel weer van

Idd ZUCHT ,,,

Weer iemand die totaal niet weet waar die mee bezig is ...

Heeft geen zin om zo door te klooien , je moet er gewoon iemand bijhalen die er kaas van gegeten heeft ...

En als je daar niet kunt komen dan komt ie maar bij jou toch ...?

Waar je nu mee bezig bent is te vergelijken met rijden met een blinddoek voor , zinloos dus ....

heb nu de volgorde te pakken, alleen mijn bougies zijn nu allemaal verkoold (nog van daarstraks denk ik)

dus moet even nieuwe erin doen en even kijken wat ie dan doet

Is het niet gewoon een kwestie van de kabels in goede volgorde erin steken?

Kijk, ik ben nog jong en ik moet nog veel leren, en ik heb al heel wat geleerd door veel dingen zelf op te lossen. Dit was dan misschien een mindere poging maarja, dat wordt wel weer opgelost en daar leer ik dan ook wel weer van

Terug
Naar boven