• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Starten....zucht

Vind het trouwens ook raar dat ik overal zie dat de eerste cilinder bij de verdelerkap rechts onder zit en bij mij rechtsboven (de inkeping)

Heb net alles gedaan wat ik van plan was... hij startte goed, maar weer te lage toeren dus uitvallen

dus ik gasklep wat verder opgengezet....poging 2... start niet meer...

Zit nu op het toppunt van frustratie denk ik

@joelvereycken wrote:Vind het trouwens ook raar dat ik overal zie dat de eerste cilinder bij de verdelerkap rechts onder zit en bij mij rechtsboven (de inkeping)

Dat zou kunnen betekenen dat je ontsteking anders verdraait zit.

Beter controleer je alles even met behulp van de punten die Eddepet aangaf, en vervolgens ff met een lamp op tijd zetten als ie weer loopt.

Heb net alles gedaan wat ik van plan was... hij startte goed, maar weer te lage toeren dus uitvallen

dus ik gasklep wat verder opgengezet....poging 2... start niet meer...

Zit nu op het toppunt van frustratie denk ik

toevoeging: Als ik in de slang rechts naast het blok die lange slang, als ik daar in knijp dan voelt het net alsof daar troep in zit ofzo?!

@joelvereycken wrote:toevoeging: Als ik in de slang rechts naast het blok die lange slang, als ik daar in knijp dan voelt het net alsof daar troep in zit ofzo?!

Foto?

Rechts, aan de kant van je linkervoorwiel of aan de kant van je rechtervoorwiel?

Je bedoelt toch niet gewoon de koelslang voor je kachel? (zoals ook te zien is op de foto die Mantallica doorlinkte)

Wat en hoe heb je nu precies met je gasklep gedaan?

toevoeging: Als ik in de slang rechts naast het blok die lange slang, als ik daar in knijp dan voelt het net alsof daar troep in zit ofzo?!

@joelvereycken wrote:toevoeging: Als ik in de slang rechts naast het blok die lange slang, als ik daar in knijp dan voelt het net alsof daar troep in zit ofzo?!

Foto?

Rechts, aan de kant van je linkervoorwiel of aan de kant van je rechtervoorwiel?

Je bedoelt toch niet gewoon de koelslang voor je kachel? (zoals ook te zien is op de foto die Mantallica doorlinkte)

Wat en hoe heb je nu precies met je gasklep gedaan?

@joelvereycken wrote:Inderdaad de foto die je op de foto ziet.

Ik heb gewoon de schroef van de gasklep (om hem verder te duwen) wat verder gedraaid

Bedoel je nu het kleine schroefje bij je gaskabel? Zodat ie standaard wat open blijft staan? Maak er anders eens een plaatje van..

@joelvereycken wrote:Inderdaad de foto die je op de foto ziet.

Ik heb gewoon de schroef van de gasklep (om hem verder te duwen) wat verder gedraaid

Bedoel je nu het kleine schroefje bij je gaskabel? Zodat ie standaard wat open blijft staan? Maak er anders eens een plaatje van..

Terug
Naar boven