• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

startmotor vervangen

Bij een kapot dmf zou je 'm moeten horen ratelen als je gas geeft in vrijloop. Dot gas en als je 'm dan gas los laat zou je 'm moeten horen ratelen.

Het is wel een bekend probleem van de AF40 bak in de zdth.

Ik heb ook een nieuwe dmf, maar had met de kapotte geen start problemen.

Groet jraaf

Dat dacht ik ook. Bij mij ratelt het niet. Alleen bij warme start hoor ik wel iets ratelen. Hij gaat morgen op de brug monteur gaat wat los halen,weet niet precies wat hij ermee bedoelde maar hij gaat kijken of het los of speling inzit. Ik ben benieuwd. Verder is de auto goed. Als het eenamaaldraait dan gaat alles goed. Vooral met eds chip het gaat goed vooruit.

Het probleem zoals beschreven in onderstaand topic ervaar ik ook (nog steeds).

Wie helpt mij?

Het betreft een 2009 Vectra 1.9 CDTi (120 pk, handgeschakeld) met 210.000 km.

Groet,

STiGGEL

@stiggel wrote:Het probleem zoals beschreven in onderstaand topic ervaar ik ook (nog steeds).

Wie helpt mij?

Het betreft een 2009 Vectra 1.9 CDTi (120 pk, handgeschakeld) met 210.000 km.

Groet,

STiGGEL

Ga eens langs KCP voor een diagnose.

Baat dit niet dan schaad het niet.

Vraag naar Kazimir

Groet jraaf

Zo een pesthekel aan fora die zomaar stoppen zonder dat de TS zijn oplossing deelt. Misschien kan je de TS nog benaderen?

Terug
Naar boven