• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

startmotor

frank23

Post weinig
hallo allemaal ik heb een vraag als ik de auto start sla tie niet gelyk aan het duur wel een paar seconden en als tie start hoor ik een geluidje net of tie knars het kom denk ik van de startmotor vandaan het is niet altyd dan start tie weer in een keer goed weet iemand wat dat kan zyn het is een opel astra z16xe 2003 alvast bedankt.

@koenelsenaar wrote:@Mr.F wrote:Had ik ook met de oude Astra F, het duurde ff voor hij aansloeg en daarna maakte hij een Krrrghuehhrggg geluid.

Bleek de startmotor te zijn idd..

Alle Astra F'jes zijn toch oud?:P

Ja, en wat wil je er mee zeggen ???

Rik ;)

@koenelsenaar wrote:@Mr.F wrote:Had ik ook met de oude Astra F, het duurde ff voor hij aansloeg en daarna maakte hij een Krrrghuehhrggg geluid.

Ja, en wat wil je er mee zeggen ???

Rik ;)

maar kom dat ook door de startmotor dat tie de ene keer wel gelyk start na een keer ronddraaien en de andere keer duur het even voor dat die aanslaat.

maar kom dat ook door de startmotor dat tie de ene keer wel gelyk start na een keer ronddraaien en de andere keer duur het even voor dat die aanslaat.

ja heb ik met mijn astra f ook gehad of kan mischien iets anders zijn ,maar zoals jij

omschrijf ,had ik exsac het zelfde

ja heb ik met mijn astra f ook gehad of kan mischien iets anders zijn ,maar zoals jij

omschrijf ,had ik exsac het zelfde

en als je het zeker wil weten wacht dan op een reactie van willem ,

das de man die toch heel veel weet op dit forum,maar nogmaals ik het het zelfde probleem,

en bij mij begon het nog erger te worden als ik mijn sleutel omdraaide

en als je het zeker wil weten wacht dan op een reactie van willem ,

das de man die toch heel veel weet op dit forum,maar nogmaals ik het het zelfde probleem,

en bij mij begon het nog erger te worden als ik mijn sleutel omdraaide

@Mr.F wrote:Had ik ook met de oude Astra F, het duurde ff voor hij aansloeg en daarna maakte hij een Krrrghuehhrggg geluid.

@Mr.F wrote:Had ik ook met de oude Astra F, het duurde ff voor hij aansloeg en daarna maakte hij een Krrrghuehhrggg geluid.

Mijn Kadett E heeft die geluiden ook maar pakt hem wel meteen.

het is starten en lopen zeg maar.

Rik ;)

Mijn Kadett E heeft die geluiden ook maar pakt hem wel meteen.

het is starten en lopen zeg maar.

Rik ;)

Terug
Naar boven