• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Stationtopic Astra

Dit is de mijne sinds eergisteren.

2542526-1-2-2.jpg

2542526-2-2-2.jpg

2542526-3-2-2.jpg

2542526-4-2-2.jpg

2542526-5-2-2.jpg

2542526-6-2-2.jpg

2542526-7-2-2.jpg

2542526-8-2-2.jpg

2542526-9-2-2.jpg

2542526-10-2-2.jpg

2542526-11-2-2.jpg

2542526-12-2-2.jpg

2542526-13-2-2.jpg

2542526-14-2-2.jpg

2542526-15-2-2.jpg

2542526-16-2-2.jpg

Alfred,

Mooie Astra, die kleur heb ik nog niet vaak gezien!

Tot vorige week hadden mijn ouders ook nog een Astra F (staat op de vorige pagina) 1.6 8v SW van '97. Had nu 260DKM op de teller staan.

Aan die wieldoppen te zien heeft ie nog geen stoepbandje geschept! :thumbup, hoeveel km staan er op de klok?

De Edition is wel een fijne uitvoering, met fijne bekleding en heerlijke stoelen! Onze Astra had ook nog niveauregeling, maar jij hebt koplampverstelling (als ik het goed zie). En heb jij nou geen elektrische spiegels??:hmmz En is je linker buitenspiegel nou niet gespoten? of lijkt dat zo door de foto?

Misschien spot ik je nog eens in Surhuisterveen, ik kom er zelf regelmatig. En wat mij tot nu toe opgevallen is, is dat daar nog best veel -F'jes rondrijden :thumbup!

Dankje. Mijne heeft 188.000 gelopen. Wieldoppen waren niet zo veel soeps meer dus die zijn er na de APK nog niet meer opgekomen. Komen nog wel eens leuke velgen onder. De mijn heeft idd ook niveauregeleging. Bij mijn weten hebben ze dat allemaal maar zoveel verstand heb ik ook niet van de Astra F. Ik heb er idd in hoogte verstelbare koplampen opzitten maar geen elektrische spiegels... Gezien alle luxe vond ik dat ook wel een beetje vreemd, maar jah... Als de spiegels eenmaal goed staan, hoef je daar ook niet meer aan te zitten. Het klopt dat mijn linker spiegel niet in kleur is, en de rechter wel. Dat zal ik nog wel eens fixen.

Het eerstvolgende wat ik doe is een nieuwe distributieriem laten monteren en het torretje een grote onderhoudsbeurt geven. Daarna komen de cosmetische dingen wel.

Vreemd, ik dacht dat de Edition standaard elektrische spiegels had, maar zoveel maakt het ook niet uit. Btw, Astra's hadden vaak OF koplamp hoogte verstelling OF niveau regeling, onze station had het laatste.

Opzich is de 1.6 8V wel een fijn blok, maar soms kom je bij een inhaalsprintje toch wel wat power tekort.

update van mijn station

over een half jaartje alles laten spuiten sideskirts heb ik ook al

denk alleen dat ik misschien een andere voorbumper erop zet want die is niks met drempels

en andere velgen binnenkort erop

ik zat te denken om de bumpers motorkap en sideskirts zwart te laten spuiten dan is me auto in 2 kleuren

3659134.jpg

3659147.jpg

3659154.jpg

3659158.jpg

3659164.jpg

3659183.jpg

origineel gepost door febiansan

het is geen dikke brutte astra maar ik ben tevreden

Niks mis mee hoor. Nette Astra.

Persoonlijk zou ik de grepen en stootlijsten in de kleur zetten.

Mooie stations allemaal. Dan valt de mijne toch wel een beetje bij in het niet.

Hier mijn station. Foto is nog van hoe ik hem gekocht heb. Ondertussen andere velgen erop gezet (moet ik wel nog opknappen) Angel eyes geplaatst, Dashboard verlichting vervangen door blauw led (de dashboard verlichting moest natuurlijk wel bij mijn radio verlichting passen). Openluchtfilter

Dscn1893.jpg

2de eigenaar

Overgenomen van een oud vrouwtje (zie km stand ;) )

BJ 1998

+-69000 KM

1.6 8V

55 Kw

Zal binnenkort wel even wat beter foto's maken.

Zozo Phil, 414K:wors!

Maar ik mis de glans op de auto, maar misschien komt dat door de foto. Want onze Astra kon veel harder glimmen:agent.

En er moeten nodig andere achterlichten in, de donkerdere versie (zoals onze had). Is toch wel vele malen mooier!

ik zal mijn astra station 1.8 16v ecotec van 1994 ook even plaatsen

gelijk me vectra 2000 wielen gemonteerd en een k&n 57i kit

en binnenkort astra gsi neus monteren

hierbij een paar foto,s

Foto-BV7SPPXE.jpg

Foto-64CDEQH4.jpg

Foto-QSAH7BNS.jpg

Foto-UCGMYUGV.jpg

Foto-KDEOMATW.jpg

Foto-R6LIU88J.jpg

binnenkort het gsi neusje der op dan een update

MAg ik me hier ook even weer voorstellen haha..

Me eerste auto was een Astra Gsi C18xe,

Maar nu ben ik weer terug op het astra gebied, maar dan met een Astra G station uit 98'

Die er nog voor zijn BJ er heel goed en netjes uit ziet.

het is een z16xev Sport.

astrastation.jpg

astrastation1.jpg

Planning:

*+/- 30MM verlagen

*Embleemloze Gril

*Amg look Velgen 17 inch

*Njoy Kop - Achterlampen

*Remus Einddemper.

Voor de rest doe ik er niet veel aan

origineel gepost door twistam

Zozo Phil, 414K:wors!

Maar ik mis de glans op de auto, maar misschien komt dat door de foto. Want onze Astra kon veel harder glimmen:agent.

En er moeten nodig andere achterlichten in, de donkerdere versie (zoals onze had). Is toch wel vele malen mooier!

en nu 416.000:P haha

uhmm njaa de glans hij glanst natuurlijk wel licht ook aan de foto kwaliteit en hoe de zon staat.

Die achterlicht kwam dat die was afgekeurt heb ik snel een astra F 1 achterlicht erin gezet:P

:thumbup

Terug
Naar boven