• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Stationtopic Astra

hierbij een foto van onze oude station,veel plezier aan gehad:)

crazy_station01.jpg

Ik heb vorige week een OPC kit besteld voor mijn astra H. Morgen ga ik 'm ophalen.

Ik zal wel eens foto's posten van dit projectje.

gr. Randy

Ik kan echt niet wachten tot ik morgen mijn nieuwe speelgoed kan gaan ophalen. Als ik foto's heb en eraan ga beginnen zal ik er wel een topic over openen.

origineel gepost door Har Astra

k171hw.jpg

4i0tp2.jpg

sqo009.jpg

309hszs.jpg

Deze strakke Astra F heb ik al 8 jaar met 165.000 km pas op de teller.

Motor is 1.6 8V

Bandenmaat 215/40/17 en 7 1/2J Ronal velgen met Remus uitlaat.

Niks nog geen roest, misschien was dit gewoon een goed bw.jaar juli 1996

mooie grill heb ik ook gedaan bij mijn vectra..maar ook zeker een nettte astra,tis dat de mijne zoveel problemen had anders ws hij er mischien nog wel....

prachtig allemaal,maar laat ik het simpel houden en de groeten uit Roemenie waar ik woon.

En natuurlijk iedereen is welkom voor een bakkie koffie

ak9ut3.jpg

[rquote=1792886&tid=83325&author=sjaak trekhaak]origineel gepost door Spijkcity

DSCF1549.jpg

[/rquote]

Hierbij nog wat foto's van mijn station:jerry is genoeg aan verandert, de voorbumper was idd van irmscher:thumbup

DSCF4114-1.jpg

DSCF4115-1.jpg

DSCF4123-1.jpg

DSCF4183.jpg

DSCF4166-1.jpg

Ze blijven gaaf die stations:wors:wors:wors

Groeten nick

NL-tuning

Sinds 't begin van de winter op nieuwe stalen velgen met nieuwe Vredestein Snowtrac 3 winterbanden en sinds vorige week 50/30 verlaagt dmv veren en schokdempers.

DSC02845.jpg

DSC02847.jpg

DSC02848.jpg

DSC02849.jpg

DSC02850.jpg

DSC02851.jpg

Dankje ;)

Zal binnenkort eerst een setje FK angel eyes in komen met 8000k xenon. Ook komen er dan een setje heldere zwarte richtingaanwijzers in de voorschermen. Proberen om zwarte achterlichten te scoren. Verder een Rieger grille, GSi voorbumper, elektrische en verwarmbare in kleur meegespoten Astra F2 buitenspiegels, portiergrepen in kleur meespuiten en een setje lichtmetaal.

Dan is ie naar mijn smaak wel klaar.

Maar komende week zal eerst de cv worden uitgebreid met klapsleutels met afstandbediening.

[rquote=1125817&tid=83325&author=Spijkcity]Plaats hier foto's van dikke brute Astra Stations[/rquote]

Dit was eigenlijk de bedoeling van de topic starter maar...

begint de laatste tijd steeds meer op een verbouwings topic te lijken :wtf

[rquote=1846221&tid=83325&author=Alfred]Sinds 't begin van de winter op nieuwe stalen velgen met nieuwe Vredestein Snowtrac 3 winterbanden en sinds vorige week 50/30 verlaagt dmv veren en schokdempers.

DSC02845.jpg

DSC02847.jpg

DSC02848.jpg

DSC02849.jpg

DSC02850.jpg

DSC02851.jpg
[/rquote]

damnn:wors ik zou je er zo 2000,- voor willen geven.

Zo'n nette station's zijn zeldzaam.

Haha, dankje. :thumbup Bedoeling is dat ie nog een paar jaar blijft. Maar misschien gaat ie ook wel sneller weg als verwacht ivm potentiële aanschaf diesel. Maar dan zijn we al ver in het najaar. :D

Terug
Naar boven