• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Stationtopic Astra

Hey mensen,

Vandaag eens wat foto's gemaakt van de Astra van m'n ouders. Helaas had ik geen tijd (lees zin) om hem nog eerst te poetsen.

http://i973.photobucket.com/albums/ae213/Beedo04/Vanalles/DSCN1838.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;

http://i973.photobucket.com/albums/ae213/Beedo04/Vanalles/DSCN1837.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;

http://i973.photobucket.com/albums/ae213/Beedo04/Vanalles/DSCN1842.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;

http://i973.photobucket.com/albums/ae213/Beedo04/Vanalles/DSCN1844.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;

die astra in het midden is de mijne en is een 1.6 8klepper uit 1999

heb er zelf een interieur van een vectra b station van 2001 in gemaakt ;) ;)

najaarsmeetingOPN108.jpg

@kreidler74 wrote:Vandaag een "nieuwe" astra gekocht

Astra G station sport

bouwjaar 1999

km stand 151000

motor X1.8XE1 = 1800 16v

verder alles standaard:

sportwielen 16 inch

airco

traction controle

rijdt super

kan hem dinsdag pas ophalen vanwege afleveringsbeurt :(

dan plaats ik ook betere foto's

mooie station ! en met 1.8 16v lekker pittig.had zelf eerst een 1.6 8v maar vond die toch iets te sloom king:

@ beedo; vraagje, hoe is de achterruimte t.o.v. de astra H en / of astra G ?

het lijkt mij dat door de schuine achterruit de ruimte nog weer minder is als in de astra H... :(

@ slopelrijder: In tegendeel. De astra j heeft (iets) meer kofferruimte dan onze vorige astra (H). Ook bestaat de mogelijkheid voor een dubbele laadvloer (73 liter extra). Dit is erg handig om klein spul in op te bergen (EHBO doos bijvoorbeeld). Nadeel hiervan is wel, dat je dan geen reservewiel hebt.

Ik heb hem zeker gekocht en al weer 1200 km erbij op de teller gezet

(t'is vakantie) maar nog geen mooie foto kunnen/mogen maken

met dat mooie weer in Holland.

Hier nog een foto met zijn voorganger.

andere kant

En Tallie_GTI

hoe is het met de onderdelenverkoop en heb je al wat anders op het oog?

Gr Tinus

raar dat hij dan gelijk dinsdag weer op marktplaats stond :???:

ik verkoop eerst nog geen onderdelen , ik moet eerst ff mooie foto's maken dan kan hij in zijn geheel op marktplaats en dan kijken wat er op geboden word

en anders verkoop ik de onderdelen met inruil van eigen spullen zodat hij weer standaard kan

nog niet een specifieke auto op het oog maar het word bijna zeker een golf 4 1.8 20v turbo :wub

Heb em al een tijdje alleen nog nooit foto's van geplaatst, dus bij deze met veranderingen:

Foto-GPY3GLEQ.jpg

Foto-FKWGROJB.jpg

Foto-W7UEQ6EQ.jpg

Foto-CSRI8QOP.jpg

Foto-TVOM74Y7.jpg

Foto-4MEHPNJS.jpg

Foto-W6RSOXLC.jpg

Foto-XDESZKRK.jpg

Wilde nog wat kleine (detail) dingentjes doen, maar gaat zeer waarschijnlijk de verkoop in :( !

Dank je, die van jou is ook zeker wel een dik ding king: !

Vind de G's Station echt super en betrouwbaar, maar hebben hiernaast ook nog een Tigra en een Corsa B GSi, we wilden juist kleiner gaan rijden..

Vind het zonde van de station, want die staat nu zo goed als stil, vandaar inderdaad ook de verkoop!

@Tallie_GTI wrote:ziet er netjes uit hoor :thumb

ook al in de verkoop? de mijne ook ;)

thnx , ja ze zijn wel betrouwbaar ,

als je idd kleiner wil dan is de station behouden zonde van je geld

mijne gaat weer plaats maken voor een vw ;)

Even een paar recente foto's

en enkele veranderingen.

heldere knippers, remklauwen gespoten en nieuwe sportemblemen

grille met chroom rand, ''luxe" kentekenplaten en nieuwe rechter koplamp

en zelfs een nieuwe trekhaakdop

nieuwe versnellingspook en handremhoes

en dit is de grootste reden dat we een station hebben.

dingen op de verlanglijst:

chrome teller en kachelringen

opc achterlichten

Gr Tinus

@Tallie_GTI wrote:raar dat hij dan gelijk dinsdag weer op marktplaats stond :???:

ik verkoop eerst nog geen onderdelen , ik moet eerst ff mooie foto's maken dan kan hij in zijn geheel op marktplaats en dan kijken wat er op geboden word

en anders verkoop ik de onderdelen met inruil van eigen spullen zodat hij weer standaard kan

nog niet een specifieke auto op het oog maar het word bijna zeker een golf 4 1.8 20v turbo :wub

denk dat je em zo hebt verkocht hoor, je ziet vrijwel geen station astra's met leder.. en als je op marktplaats kijkt, staan er alleen maar stock stations..

hierbij dan ook mijn station maar..

achterbumper wordt opnieuw gespoten.. en achter gaat ie nog wat na beneden.

komt een ori voorbumper op met riegerlip.. en k twijfel nog over de velgen.. deze antraciet of zwart of wit maken of compleet andere velgen.. en dan iets van cupvelgen ofzoo

camera145.jpg

camera120.jpg

camera114.jpg

camera101.jpg

camera090.jpg

camera091.jpg

camera074.jpg

camera062.jpg

ben er nog lang nie klaar mee maar wel al een eind op weg dacht ik zo :afro

[/quote]

denk dat je em zo hebt verkocht hoor, je ziet vrijwel geen station astra's met leder.. en als je op marktplaats kijkt, staan er alleen maar stock stations..[/quote]

we zullen zien ik hoop het wel

, de koplampen zijn er sinds gister weer uit , hoop ellende mee gehad krijg nu mijn geld terug

30/30 scheelt aardig wat, en het lijkt erop dat achter 35 is, ik hoop dat het voor nog wat verder inzakt, als je het zelf wil doen is het zonder een brug (zoals ik het gedaan heb) een hoop werk, eibach veren kosten rond 175 euro ex verzenden, maar hou er rekening mee dat je ook een torx T50 moet hebben en een torx E20, ringsleutel 21 en nog wat andere zaken.

http://www.astratuningclub.nl/viewtopic.php?f=133&t=11982" onclick="window.open(this.href);return false;

Als je het laat doen dan hou er rekening mee dat er zeker 150 euro aan werkloon bijkomt bij een goedkope garage, er zit al snel 3 uur werk in.

Mark

http://www.astratuningclub.nl" onclick="window.open(this.href);return false;

@Tallie_GTI das wel jammer, maar zijn die koplampen zoiezo bout, of was dit een productie fout. ik heb er namelijk ook naar zitten kijken, vind ze namelijk erg fraai!

@ lambo452.. lijkt net een blender wat je achterin hebt liggen. hoeveel watt rms pompt die sub zo ongeveer?

Terug
Naar boven