• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Stationtopic Astra

heel mooi ding, die lichtgrijze hierboven met de 18'' :thumb

hij is idd net zo hoog als de mijne :D

ik ga eind van de maand 4 korte veren eronder zetten -40mm.

@hehimselfenhij ; Ik heb al bij en paar auto's achter elkaar Eibach veren laten zetten :thumbup ,dan heb je nog meer dan genoeg comfort over.

Ik lees dat je in de omg. van Eindhoven woont, nou bijv. bij All Tyre op de Boschdijk in Eindhoven.

Ze zijn gewoon betaalbaar ,al zou je dat niet zeggen van buitenaf :shock: ,goede service ,ze weten waar ze het over hebben.

Voor een Astra G station heeft Eibach volgens hun site, veren van - 30 mm,scheelt al meteen een hoop en is een stuk aantrekkelijker geprijsd dan een schroefset (waar je natuurlijk wel meer mogelijkheden mee hebt)

Succes met je keus.

ps ik zou zeker wel voor een beetje merk gaan,anders krijg je wel een klapperbak :thumbdown

thnx voor de tips.. :thumb toevallig ook tips voor wat internet aanbiedingen?! zal ook ns langs all tyre gaan, kijke wat ze te bieden hebben.

Hier ook een nieuwe astra station rijder. Ik heb een astra g 2004.

Foto's volgen. Ben alleen nog op zoek naar leuke betaalbare 17 ers

@mantanator wrote:Even een snelle foto.

Met nieuwe velgen.

Uploaded with ImageShack.us

Helaas de astra is niet meer :thumbdown . Na nog geen maand in bezit te hebben gehad is deze total los.

Vrijdag op de a67 moedwillig afgesneden door een engelse Vauxhall vivaro. :swear

De oetl*l is doorgereden, en wij zijn in een slip geraakt en tegen de vangrail aan geklapt.

Er is niet 1 getuige gestopt :fy1 Het is gewoon niet te geloven.

rond deze tijd en niemand stopt...niet normaal!! (zelf nix aan over gehouden? foto vd schade?) zal s wat rondvragen bij n maat van me op t bedrijf,rijden daar veel me de vrachtwaggel, wie weet! trouwens t waarborgfonds,valt daar nix te halen?

Terug
Naar boven