• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Stationtopic Astra

Mijn nieuwe wagentje:

astra.jpg

astra2.jpg

Ja harstikke mooi :thumb

alleen de topicstarter had wel een andere reden voor dit topic.. lees maar op de 1e pagina.

het wordt hier meer een show your station :D

Zo te zien hoeven Astra's in dit topic niet vet gepimped te zijn dus ik durf mijn standaard versie uit 2005 (1.6) ook wel te plaatsen ;-p Ik heb wel de speakers laten vervangen en een subwoofertje laten plaatsen, ik heb hem sinds augustus dit jaar. De kleur in combinatie met chroom zie je erg weinig dus ik vind hem toch wel speciaal eigenlijk :) En hij is nog heel netjes.

astra_kleiner.jpg

alle f station's lekken bij de dakdragers bij een forse bui of wassen, druppelt er water langs de achterste zijramen.

Soms heb ik de paraplu in de auto liggen :jerry

@astraTD wrote:alle f station's lekken bij de dakdragers bij een forse bui of wassen, druppelt er water langs de achterste zijramen.

dan doe jij toch iets fout denk ik :P:P nee gewoon ff het randje met sileconekit afkitten..

heb ik ook gedaan.. en nu nergens meer last van kan er zelfs op met de hoge druk:P

@lambo452 wrote:@astraTD wrote:alle f station's lekken bij de dakdragers bij een forse bui of wassen, druppelt er water langs de achterste zijramen.

dan doe jij toch iets fout denk ik :P:P nee gewoon ff het randje met sileconekit afkitten..

heb ik ook gedaan.. en nu nergens meer last van kan er zelfs op met de hoge druk:P

Moet toch de dakdragers voor eraf of ik het mis?

OF gewoon onder de rand in spuiten?

ja ik heb alles gelijk gedaan toen ik mn railsen eraf haalde.. maar ik denk dat je een heel eind komt door alleen je lijsten ertussen uit te klikken.. en alles wat je in principe aan de "buitenkant" van die omgevouwen rand doet valt toch weer weg achter je lijst.. maar het makkelijkste is inderdaad wel alles van t dak af.. alles afkitten en dan je lijsten erop en dan je railsen weer vastbouten..

maar daar ben jij handig genoeg voor volgens mij :afro

Terug
Naar boven