• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Stationtopic Astra

Ja een deur van een politiewagen past ook natuurlijk...

image_01.jpg

@Jorizimo wrote:Nu het er toch over gaat...

In verband met gezinsuitbreiding zijn wij van de GTC overgestapt op een hier welbekende station.

99c085d50a65cc574d09496e95560f83.jpg

25c5a86d65bb7587b78b8fca3e5a757b.jpg

Hij staat nu in wintermodus, uiteraard liggen deze al te wachten: :wub

712fe4fd5de40055119ada55928cc751.jpg

Nu nog de GTC zien te verkopen..

gefeliciteerd met de station, het blijft een verschrikkelijk mooi exemplaar.

mark

www.AstraTuningClub.nl

@Jorizimo wrote:Dankje :wub

Pieter zag het denk ik niet zo zitten :hmmz ,maar ik zeg het nog maar een keer :vertag ;Eibach setje verlagingsveren eronder,comfort blijft goed, ik kan het weten king: .

O ja en het logo achter eraf.

Ben er maar zuinig op,dikke station :thumbup .

Ik kwam vandaag langs je huis,moest daar in de buurt werken en zag je GTC staan,ook een dikke

@ahrend wrote:@Jorizimo wrote:Dankje :wub

Pieter zag het denk ik niet zo zitten :hmmz ,maar ik zeg het nog maar een keer :vertag ;Eibach setje verlagingsveren eronder,comfort blijft goed, ik kan het weten king: .

O ja en het logo achter eraf.

Ben er maar zuinig op,dikke station :thumbup .

Ik kwam vandaag langs je huis,moest daar in de buurt werken en zag je GTC staan,ook een dikke

Verlaging heb ik wel al aan zitten denken, maar eerst maar eens thuis de zolder verbouwen en een baby kamer maken.. Misschien daarna nog.

Waar je mijn GTC hebt zien staan woon ik niet, dat is het huis van m'n ouders. Anders staan bij ons voor de deur 3 auto's wat misschien een beetje asociaal is, en bij m'n ouders is plek zat.

@Jorizimo wrote:Verlaging heb ik wel al aan zitten denken, maar eerst maar eens thuis de zolder verbouwen en een baby kamer maken.. Misschien daarna nog.

Waar je mijn GTC hebt zien staan woon ik niet, dat is het huis van m'n ouders. Anders staan bij ons voor de deur 3 auto's wat misschien een beetje asociaal is, en bij m'n ouders is plek zat.

Waar staat je GTC ergens tekoop?

@HarrieAstra wrote:@Jorizimo wrote:Verlaging heb ik wel al aan zitten denken, maar eerst maar eens thuis de zolder verbouwen en een baby kamer maken.. Misschien daarna nog.

Waar staat je GTC ergens tekoop?

In Oirschot.. :jerry

Zie te koop gedeelte! :thumbup

Hallo iedereen !

Bij deze zit ik ook in de astra club.

Dit is mijn Opel Astra H 1.7 CDTI Enjoy uit 2005.

Heeft 100.550 KM op de teller en ik hoop er nog lang plezier van te hebben !

Heb de wagen sinds 2 weken in mijn bezit en bevalt heel goed ! Is tevens ook mijn eerste wagen :)

Volgens mij heeft de vorige eigenaar zeer goed gezorgd voor de wagen want is echt bijna niets op aan te merken.

Foto's zijn nog van 2dehands.be maar van zodra het weer buiten wat beter is zal ik 'm eens goed laten blinken en zelf op de gevoelige plaat zetten ^^

30t2kjq.jpg

245zqmg.jpg

301djsh.jpg

6qco00.jpg

2rpr7nc.jpg

Benieuwd naar jullie meningen.

@eth0 wrote:Hallo iedereen !

Bij deze zit ik ook in de astra club.

Dit is mijn Opel Astra H 1.7 CDTI Enjoy uit 2005.

Heeft 100.550 KM op de teller en ik hoop er nog lang plezier van te hebben !

Heb de wagen sinds 2 weken in mijn bezit en bevalt heel goed ! Is tevens ook mijn eerste wagen :)

Volgens mij heeft de vorige eigenaar zeer goed gezorgd voor de wagen want is echt bijna niets op aan te merken.

Foto's zijn nog van 2dehands.be maar van zodra het weer buiten wat beter is zal ik 'm eens goed laten blinken en zelf op de gevoelige plaat zetten ^^

30t2kjq.jpg

245zqmg.jpg

301djsh.jpg

6qco00.jpg

2rpr7nc.jpg

Benieuwd naar jullie meningen.

Nou je boft man mooie strakke auto gaaf kleurtje mooie wielen enne Opel..tja ik rij al haast vanaf eind 70 Opel dus ervaring genoeg en nog steeds tevreden suc6 ermee en veel veilige km'ers. :thumb

Nette Station,maarruh als dit je eerste auto is,wat is dat dan voor een groene F station links bij je naam :hmmz

Ahrend, je ziet de verkeerde post.

Her Astra quote de post van Botho, waarvan de station dus is... ;)

wel een mooie station voor een eerste auto. ;)

Terug
Naar boven