• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Stationtopic Astra

Vandaag zomerset gemonteerd.

30j3cyt.jpg

23mt37t.jpg

@Engee wrote:Als je ze schoonhoud is er niks aan de hand!

Hier inmiddels ook de zomerset er onder :D

Knappe Astra H! Ook foto's van de achterzijde? Ik zie dat er een andere uitlaat onder zit en ik ben eens benieuwd.

@skyline643 wrote:@Engee wrote:Als je ze schoonhoud is er niks aan de hand!

Hier inmiddels ook de zomerset er onder :D

Knappe Astra H! Ook foto's van de achterzijde? Ik zie dat er een andere uitlaat onder zit en ik ben eens benieuwd.

Is de standaard uitlaat :thumb

IMG_6405.jpg

IMG_6422.jpg

Standaard uitlaat ? bij mijn astra H stationwagon is de uitlaat niet te zien aan de achterkant, bij jou staat het veel mooier, is dat een los achterstukje of een compleet andere demper ?

Thanks, ga ik ff googlen...

Waar kan ik btw het handigste bij een Astra H Station een geschakelde plus achterin vinden? Ik ga er binnenkort een andere antenne opzetten die voor de versterking 12V nodig heeft, heb net gekeken, zit geen originele versterker waar ik hem af kan pakken... Weet niet waar de canbus allemaal opzit...

@Gait Uutdedroad wrote:Thanks, ga ik ff googlen...

Waar kan ik btw het handigste bij een Astra H Station een geschakelde plus achterin vinden? Ik ga er binnenkort een andere antenne opzetten die voor de versterking 12V nodig heeft, heb net gekeken, zit geen originele versterker waar ik hem af kan pakken... Weet niet waar de canbus allemaal opzit...

Zijn volgens mij geen 17" Nurnberg velgen.

Mijn overbuurman heeft een Zafira met dezelfde velgen dus kan ook niet zeggen of het een Type specifieke velg is.

(Ben de eigenaar van de Station waar je naar verwees :thumb )

Wel heb ik onderstaande nog gevonden in mijn lijst van pdf'jes en daar zitten dus mijn velgen tussen.

10gyce9.jpg

Zo Gisteren mn nieuwe velgen en banden opgehaald en banden gemonteerd.

Vanmorgen de velgen in de was gezet en onder auto gemonteerd.

Staat m goed moet ik zeggen.

Van 19 inch naar 20 inch.

Van deze :

4g3y8h.jpg

naar deze:

14bhl6x.jpg

256d15j.jpg

Terug
Naar boven