• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Steefs Opel Astra G OPC 1. Foto..

Na 1500 km ging de olie pomp kapot.. :(

Die vervangen en leek weer goed tot het lampie ging branden.

Dit bleek uit eindelijk de lamba sensor te zijn. Sinds die vervangen is rijd ik probleem loos rond :D

In middels al 10,000km gereden met het nieuwe motortje!

Foto-SW4DNPLM-D.jpg

Nieuw speeltje erbij! :P

kunnen we van de zomer lekker brulle.

Motor RB bijna binnen.. kan al niet wachten..

Onder tussen ook wat verder gegaan met de astra..

Zitten nu voor en achter spoorverbreders.. Ergede me dood dat de achterwiel zo ver naar binnen staken Nu spacers van 5mm op de achterkant heel stuk beter :thumb Nog geen foto van..

Had al een keer een open luchtfilter gemonteerd. Dit beviel me totaal niet dit lawaai was niet normaal om aan te horen.. Plus heel duidelijk vermogens verlies.. (had ik kunnen weten.)

Dus maar een keer cold air intake gekocht omdat is te proberen dit bevalt me prima! geluid hoor je wel maar niet overdreven.

Foto-PDISZQCC-D.jpg

Had hem eerst aangeslote op de orginelen lucht slang naar de gril.. zo hoorde je hem bijna niet reed wel al soepeler..

Dit nu verwijderd en de dikke slang geheel naar voren gelegt zoals op foto.. Geluid is harder en duidelijk dat de motor beter reageert.. onder vollast voel je het aanzuigen/trekke..?

Na de voorpijp die lek was is nu ook me achterdemper lek..:S Morgen krijg ik me Novus sport demper gezien ik niks anders kon vinden wouw liefst orgineel, dus hoop niet op veel geluid.. Morgen dan ook meteen monteren en zal dan wat foto's maken.

Terug
Naar boven