• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Stemmen: Fotowedstrijd #10:Historische gebouwen

Ik lees dit nu zo even maar is het een groot probleem dan dat de winnaar PERSE de volgende ronde moet organiseren ??

Ik vind van niet, Tis wel een eer natuurlijk maar je moet het maar kunnen en willen.

Stemmmen heeft altijd zin toch ?

je zoekt toch de mooiste uit OF de plaat met het mooiste verhaal erachter, dat kan allemaal.

Nee, voor mij hoeft de winnaar niet beslist te organiseren, ALS er maar 1 wordt georganiseerd !!!!

Deze wedstrijd is ooit weer tot leven geroepen na een hele tijd stil te hebben gestaan en dat was wast niet de winnaaar van destijds king:

Dit is mijn mening en ik laat het hier bij (boem)

Rik heeft besloten :D

Rik :D

als het niet uit maakt wie de volgende doet, dan hoeven we toch ook niet te stemmen?

volgens mij is het de bedoeling dat de gene met de meeste stemmen de volgende wedstrijd doet.

en als de foto bij inzending goed word gekeurd vind ik niet dat die dan ineens niet tot het onderwerp hoort als de einddatum bereik is.

er was ook iemand met een complete shop, die is ook tijdens het inzenden verzocht om een andere foto te sturen, dan hadden ze dat bij ganz ook moeten doen vind ik.

ganz en astratd hadden de meeste stemmen.

astratd zegt zelf al dat ie de vorige ronde gewonnen heeft en nu dus de beurt aan een ander geeft.

dus dan komt de gene die na astratd de meeste stemmen heeft.

dat is ganz, dus voor mij is het vrij logies dat hij de volgende organiseerd.

er staan nu een paar reacties tussen dat het niet uitmaakt wie een nieuwe opent.

dan krijg je dalijk dat iedereen er 1 opent en je 5x een nieuw topic hebt bijvoorbeeld.

@soepkiepe wrote:als het niet uit maakt wie de volgende doet, dan hoeven we toch ook niet te stemmen?

volgens mij is het de bedoeling dat de gene met de meeste stemmen de volgende wedstrijd doet.

en als de foto bij inzending goed word gekeurd vind ik niet dat die dan ineens niet tot het onderwerp hoort als de einddatum bereik is.

er was ook iemand met een complete shop, die is ook tijdens het inzenden verzocht om een andere foto te sturen, dan hadden ze dat bij ganz ook moeten doen vind ik.

ganz en astratd hadden de meeste stemmen.

astratd zegt zelf al dat ie de vorige ronde gewonnen heeft en nu dus de beurt aan een ander geeft.

dus dan komt de gene die na astratd de meeste stemmen heeft.

dat is ganz, dus voor mij is het vrij logies dat hij de volgende organiseerd.

er staan nu een paar reacties tussen dat het niet uitmaakt wie een nieuwe opent.

dan krijg je dalijk dat iedereen er 1 opent en je 5x een nieuw topic hebt bijvoorbeeld.

Ik koppel mn stem niet aan degene waarvanm IK wil dat ie de volgende wedstrijd doet.

Nogmaals, het gaat mij om de foto, niet op degene die op dat moment de wedstrijdleiding heeft ;)

Dus stemmen heeft nog altijd zin :kewlpics

@Senatorman wrote:Opgelost Top mannen :thumb

Als Ghanz de volgende wedstrijd wil en kan organiseren dan is de eer aan hem. Lukt dit niet dan mag Wimpell de volgende doen.

Het maakt inderdaad niet zoveel uit wie de volgende doet, als we maar weer een leuk uitdaging hebben. :D

mee eens

@wimpell wrote:@Senatorman wrote:Opgelost Top mannen :thumb

Als Ghanz de volgende wedstrijd wil en kan organiseren dan is de eer aan hem. Lukt dit niet dan mag Wimpell de volgende doen.

Het maakt inderdaad niet zoveel uit wie de volgende doet, als we maar weer een leuk uitdaging hebben. :D

mee eens

+1 :D

Terug
Naar boven